Outlook Express 4 naar Outlook Express 6

Pagina: 1
Acties:

• TimTie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 08:35
Voor een kennis heb ik zijn Windows 98 systeem (eerste editie) voor zien van alle updates van Windowsupdate. Hij had hier outlook Express versie 4 op staan. Dit is nu versie 6 geworden. Alleen bij de conversie van de mails en het adresboek is iets mis gegaan. Outlook Express 6 heeft geen mails mee over genomen en het adresbook is ook leeg. Is dit op te lossen door de update ongedaan te maken.
De bestanden staan wel nog op het systeem maar Windows meld dat als je het adresbook opstart hij het niet kan repareren. Wat mis is gegaan met de installatie weet ik niet. Aangezien ik eerst de update cd van Microsoft heb gebruikt en daarna de laaste updates van internet heb gehaald.

Iemand missschien een idee wat hier is mis gegaan of hoe dit is op te lossen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan via het File of Bestand menu oude emails importeren. Heb je dat al geprobeerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TimTie
Ik heb alleen maar de files wat in de map staan van Outlook express. Dus de mbx files als ik me niet ver gis.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

.DBX neem ik aan? Inderdaad, kopieer de map en probeer die eens te importeren.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• TimTie
Als ik me niet vergis is de extetie van versie 4 naar versie 5 veranderd van de Outlook Expess. Maar kan het nu niet controleren. Heb die PC niet in de buurt. Daarom kan je ook alleen maar vooruit en niet terug. Map verwijzing staat nog altijd het zelfde alleen hij leest de bestanden niet in. Dit zelfde geld het adresbook.