Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Sms naar klanten na invullen formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Geachte tweakers,

Ik vraag me af of het mogelijk is, wanneer een klant een formulier invluld dat er automatisch een sms wordt gestuurd naar een persoon die geregistreerd staat op de site.

Dank u

Met vriendelijke groet,

axel foley

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 21:18 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja :Y)
oftewel: vertel eens wat meer over je omgeving, welke oplossingen je al hebt bekeken, etc, etc. ;)

Let ook op 't volgende uit de FAQ:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Over commerciële SMS-gateways moet toch echt met Google meer dan genoeg te vinden zijn; er zijn tientallen bedrijven die dergelijke services aanbieden. GoT is in ieder geval niet bedoeld voor dergelijke korte vraagjes zonder eigen research. Zie ook:
Algemene gedragsregels (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.