Ik krijg een blauw scherm direct na het eerste opstartscherm van Windows XP, maar kan dit de BSOD niet interpreteren omdat de computer direct reboot.
Nu heb ik hier gezocht maar niet gevonden hoe ik dit blauwe scherm stop kan zetten, (meerdere malen op "pause" drukken helpt niet, eenmaal ook niet
Toen heb ik de "HOWTO: Windows XP en 2000 BSOD Guide" doorgenomen en hier staat dit:"
Alvast bedankt.
Nu heb ik hier gezocht maar niet gevonden hoe ik dit blauwe scherm stop kan zetten, (meerdere malen op "pause" drukken helpt niet, eenmaal ook niet
Toen heb ik de "HOWTO: Windows XP en 2000 BSOD Guide" doorgenomen en hier staat dit:"
deze optie =We gaan allereerst kijken naar hoe je een BSOD interpreteert. Mocht je overigens niet in staat zijn om het blauwe scherm te zien, omdat je computer meteen reboot, zet dan even deze optie uit (geldt voor zowel Windows XP als 2000).
De grap is dat ik uiteraard niet meer in Windows kan komen en dus dit niet kan uitzetten. Ben erg geintereseerd of het blauwe scherm wel "stil" kan zetten....formatteren kan altijd nog.Indien je computer op willekeurige momenten besluit opnieuw op te starten kun je het volgende uitzetten: Start, configuratiescherm, Prestatie en onderhoud, Systeem, Tabblad geavanceerd, optie Opstart en herstelinstellingen
Alvast bedankt.