Eeejz allemaal, ik heb dus een Abit-KT7 en als ik mijn bootable Windows 2000 CD erin stop dan zegt ie Booting from ATAPI CD-ROM en dan doet ie niks, druk ik op een willekeurige toets dan reboot ie weer, Nu heb ik dus eerst WInME geinstalled en toen Win2000 dualboot, toen alles van ME gedeleten enzow, maar ik wil de volgende keer gewoon via DOS vanaf die CD kunnen installeren
Effe geduld.Op vrijdag 05 januari 2001 15:21 schreef r00tie het volgende:
Up, Up, Up
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Sorry, had de vraag even helemaal verkeerd gelezen...
Insanus sum
hele domme vraag maar had je gewoon niet een DOS diskette met CD-ROM drivertje kunnen gebruiken om van te booten?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
nee dit problem had ik ook. ik weet nog dat ik dit op ene hele vaage manier heb opgelost:
Ik heb eerst win 2k het eerste deel op mijn harde schijf (die ik in me pa's pc heb gezet) een heel eind gesetupt (en de eerste keer of de 2 de dat weet ik niet meer) de HD uit me pa's pc gesloopt en in die van mij gezet, toen lekkah opstarten en dan zagt ie zo'n foutmelding met zo'm leuk piepje door de pc speaker, *boot divice is about to be changed* vraagt ie of je voor wil gaa zeg je ja en klaar
je pc boot weer vanaf cd
dit klinkt als een hele omstreden klus maar het werkt wel!
Ik heb eerst win 2k het eerste deel op mijn harde schijf (die ik in me pa's pc heb gezet) een heel eind gesetupt (en de eerste keer of de 2 de dat weet ik niet meer) de HD uit me pa's pc gesloopt en in die van mij gezet, toen lekkah opstarten en dan zagt ie zo'n foutmelding met zo'm leuk piepje door de pc speaker, *boot divice is about to be changed* vraagt ie of je voor wil gaa zeg je ja en klaar
je pc boot weer vanaf cd
dit klinkt als een hele omstreden klus maar het werkt wel!
Abu: Er staat niks over krassen met een potlood hoor, er staat dat ik iets in me bios moet veranderen, en dat zou het zijn, dus ik ga ff proberen, ik zal zo kijken of gelukt is!Op vrijdag 05 januari 2001 16:04 schreef Abu het volgende:
Dat is een bekend probleem, even krassen met een potlood en het is voorbij! Waar je moet krassen? http://go.to/kt7faq
nee, want dan zegt Windows 2000 dat de setup niet in DOS mode gerunned kan worden, maar als je gewoon vanaf de CD wil booten doet hij het normaal wel, als je niet normaal kan antwoorden, zeg dan niks, gelijk beginnen met domme vraag etc.Op vrijdag 05 januari 2001 16:55 schreef tazzman het volgende:
hele domme vraag maar had je gewoon niet een DOS diskette met CD-ROM drivertje kunnen gebruiken om van te booten?
greetz
Verwijderd
tja volg mijn raad opOp vrijdag 05 januari 2001 17:33 schreef r00tie het volgende:
Het stoind allemaal al zo, en het doet het nog steeds niet en nu ben ik ook me Win2k uptime kwijt 1Week6dagen en 23 uur
Pagina: 1