Toon posts:

AVALON installeren probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De link die op de nieuwssite staat van tweakers heb ik gebruikt om avalon te installeren.

Ik installeerd alless maar niets is verandert. Wat deed ik mis ?

Ik heb win xp pro nederlands, moest ik misschien de engelse hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag 1: gebruik je Visual Studio .NET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:48:
Vraag 1: gebruik je Visual Studio .NET?
Ik heb alles geinstaleerd dat erbij zat en dat was VB 2005 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is staat er nu bij je projecten in je VB.NET een Avalon-project. Als je die start dan kan je een Avalon-proggie bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:54:
Als het goed is staat er nu bij je projecten in je VB.NET een Avalon-project. Als je die start dan kan je een Avalon-proggie bakken.
Ik zie er geen staan. Ik dacht dat het een andere visual interface was voor m'n windows maar dat is het dus blijkbaar niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalon is een Microsoft-baksel waarmee je met een beetje html / xml - achtige code een programma kan schrijven. (Dit kan dan gekoppeld worden aan de .NET-talen, zoals VB.NET, C#, enz.) Het zorgt er zeg maar voor dat je applicaties gemakkelijker te proggen zijn.

Zie link: http://msdn.microsoft.com...llars/avalon/default.aspx

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:00:
Avalon is een Microsoft-baksel waarmee je met een beetje html / xml - achtige code een programma kan schrijven. (Dit kan dan gekoppeld worden aan de .NET-talen, zoals VB.NET, C#, enz.) Het zorgt er zeg maar voor dat je applicaties gemakkelijker te proggen zijn.
AHA toch wel ,ik zie het, ik kan avalon projecten bakken, en zal datdan ook eens proberen, bedankt voor de hulp !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb je soms ook een testprogiie voor mij ofzo?

Ik werk in vb maar enkel via de visuele stijl om een ex te maken. Kan je me soms een voorbeeldprogramma sturen? Ik kan proberen de code onder de knie te krijgen, ofja een deltje ervan toch.

Ik leer in school enkel vb in samenwerking met office en plc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almar
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-04-2024
huh maar er waren toch ook speciale versies van themas? (luna enzo) maar dan voor avalon en da zien je dan met "special effects". Ik kreeg het iig niet aand e praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 20:56

bitflusher

flushed die *** pc

ik las dat je de .net framework 2 beta moet hebben om het te gebruiken

edit: om behulpzaam te zijn ;)
Installing "Avalon"

"Avalon" requires a Beta 1 build of .NET Framework 2.0 to be installed. This can be the original Beta 1 build (40607.16) or the Beta 1 Refresh (40607.47) that was distributed with the Whidbey August CTP drop. In terms of hardware requirements, this CTP requires at least a 1-GHz Pentium-class processor with 256 MB of RAM. A DirectX 9 capable graphics card (for example, ATI Radeon 9600, nVidia GeForce 4, or better) is strongly recommended. The final hardware requirements for "Avalon" have not yet been announced.
van http://msdn.microsoft.com...n/avnov04ctp/default.aspx

[ Voor 84% gewijzigd door bitflusher op 15-01-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dit nog niet, de avalon zoals hij nu geleverd is, is een development-omgeving: je download het, en bent dan in staat er programma's voor te ontwikkelen. Het is niet zo dat gelijk heel je OS geconvert is en d'r strak uitziet enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 20:56

bitflusher

flushed die *** pc

die indruk wekte het nieuwsbericht ook, eerder een publieke beta van de sdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je benieuwd bent wat je met deze files kunt zonder dat je alles wilt installeren, of niet snapt hoe je het aan de praat krijgt kun je hier wat demo filmpjes downloaden. Hier zie je dat iemand een paar programmatjes schrijft die Avalon demonstreren.

http://msdn.microsoft.com...1216AvalonCA/manifest.xml

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik moet zelf zeggen dat ik de SDK behoorlijk 'impressive' vind. Als je in de WinFS SDK docs naar 'animations' zoekt kun je een interessant artikel vinden dat bespreekt hoe het animeren van dingen is geintegreerd in het systeem.

Je hebt gewoon verschillende animatieklassen, en dan kan je voor een property als Opacity dus instellen dat de beginwaarde 1.0 is, de eindwaarde 0.5, en de looptijd 5 seconden. Dan wordt in de loop van 5 seconden de control half-doorzichtig. Dit maakt het toevoegen van eyecandy aan je apps echt heel makkelijk.

Ook kan ik eigenlijk niet wachten op *nix support van dit idee, aan de kant van Mono e.d.
Pagina: 1