Toon posts:

Verchil plaatjes met andere grakka

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond GoT

Ik heb een vraagje

ik heb vandaag de xfx geforce fx 6600GT besteld

En ik heb nu de geforce 4 mx 440

en ik wil de kwali verchil zien van beide kaarten

Heeft iemand toevallig een sreenie van de gefforce 4 kaart en de 6600gt kaart zodat ik de verchillen kan zien

Mvg, BD-casemod

P.S maakt niet uit waarvan je een sreenie maakt maar als het in een game is

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Google zal jou kunnen voorzien van informatie. Ga gewoon wat reviews na. :)
Is het niet wat al te voorbarig om een product te bestellen en daarna pas onderzoek te verrichten?

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Beeldkwaliteit is van een hoop factoren afhankelijk, onder andere het merk en type kaart, de gebruikte drivers, de afstelling van de kaart, de monitor, etc. Simpele screenshotjes helpen je in dit geval dus niet verder :).

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

request > V&B

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En dat valt een mod ook echt op :P, gebruik daarvoor gewoon de Topic Report (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif) functie :)

[ Voor 20% gewijzigd door AtleX op 15-01-2005 19:51 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Processors, Mobo's & Geheugen > Videoplanken & Beeldkanonnen

En quincy2you: verdiep je je eens in de werking van het forum :) Dit is niet de eerste keer dat ik een wannabemod reply of andersoortig overbodige reply van jou zie namelijk. Begin [faq]hier[/] ;)

Verwijderd

BalusC schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:57:
Processors, Mobo's & Geheugen > Videoplanken & Beeldkanonnen

En quincy2you: verdiep je je eens in de werking van het forum :) Dit is niet de eerste keer dat ik een wannabemod reply of andersoortig overbodige reply van jou zie namelijk. Begin [faq]hier[/] ;)
Natuurlijk ben ik niet op jouw baantje uit BalusC.

Wat jij overigens als wannabemod of "andersoortig overbodig reply" ziet, kan ik niet als legitiem argument opvatten en zou je alsjeblieft, mag ik je zeggen, mij daarom kunnen uitleggen waar deze in jouw opinie ernstige overtreding de TS op zijn onjuiste keuze van subforum wijs en dat dit een niet legitieme daad voor niet-moderator-gerechtigde discussiant is?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Omdat daar de Topic-report functie voor is.. juist om topics schoon te houden van opmerkingen zoals de jouwe.

Nu graag weer ontopic, mocht je erop willen reageren: mailbox van zowel mij als BalusC staat open :)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00
Ik wil ook wanneby zijn :>

Effe serieus. Misschien dat je nu in bepaalde games wat screenshots kan maken en gewoon even opslaat. Zodra je de 6600GT binnen hebt nog een keertje maken. Ik denk dat het verschil wel groot zou zijn aangezien de 6600GT DirectX9 gebruikt en de MX DirectX7 ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door STIMPPYYY op 16-01-2005 01:45 ]

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
http://gear.ign.com/articles/567/567437p2.html

daarin staan nogal wat screenshots van HL2 met dx7, dx8, dx8.1 en dx9

Verwijderd

Het lijkt me eerlijk wat verstandiger als je eens op een grote LAN party gaat rondkijken, hoef jezelf niet eens voor deel te nemen. Als je dan de rijen langsloopt dan zie je veel beter het verschil qua soft/hardware ;) En niet alles wat daar staat is het nieuwste van het nieuwste. Overigens denk ik dat als je gaat kijken op het internet dat je veel bewerkte screenshots zal tegen komen, ge-fotosoept dus :)

Als je slim was geweest dan had je zelf screenie's gemaakt toen je oude kaart er nog in zat. Zelfde screenies gemaakt met je nieuwe kaart erin en voila, dan had je je eigen onderzoek kunnen doen, was veel objectiever geweest en had je een mooie bijdragen gehad aan dit het GoT forum :)

Je kan het natuurlijk alsnog doen en hier je bevindingen posten. Al moet ik zeggen dat ik als fanatiek gamer wel zie waar en wat het verschil is tussen drivers en verschil in hardware, daar heb ik geen screenie's voor nodig :)

Succes

Edit = typo en slecht gelezen, tis al laat, ga maar ophouden denk :) Zag niet dat ie hem besteld had, d8 dat ie hem al had, my bad. Nu kan ie het alsnog zelf doen _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 01:46 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-08 10:05
Ik heb een GeForce4 Ti4200 kaart, telt dat ook? Jij hebt een MX serie. (low-budget en minder presterend dus)

Waar ik me eigenlijk om verbaas, waarom wil jij dit weten nadat je een 6600GT kaart hebt aangeschaft. Zit er een toegevoegde waarde voor je bij? Verlang je alvast naar de performance die je zal krijgen, maar nog niet hebt omdat die kaart nog onderweg is :?
Daar ben ik wel benieuwd naar, wil wel meedoen voor alle andere mensen die het verschil willen zien, kan alleen de Ti4200 screenies laten zien. Welke ook te vinden zijn op tomshardware ed, maargoed :p

Groeten is niet nodig op dit forum, lees de faq iets beter door voordat je blind op Accept klikt bij aanmelden. En de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif is ervoor om kleine taal/schoonheidsfoutjes eruit te halen ( gefforce en dergelijke ;) )

Verwijderd

Ik heb een geforce 4 mx 440 en een 6800GT... telt dat ook?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:00
Gebruiken dezelfde DirectX he, dus ja. Nu nog je screenshots
Pagina: 1