Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Allo allo,

Ik heb interesse in de mp3-spelers: iRiver iFP 795 512 MB en iRiver iFP 895 512 MB

Ik heb een beetje zitten te surfen, maar kan maar niet vinden wat de verschillen zijn (op het design na)

Kan iemand mij dat vertellen? Zijn er ook mensen die één van deze mp3-spelers in zijn bezit heeft? Wat bevalt en wat valt tegen?

Alvast bedankt

Tein

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dr zijn hier al meer topics over geweest, er zijn geen verschillen, behalve het design.

Als je de search ff gebruikt had... :z

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:44
Nou ja, er zijn wel verschillen, maar dat komt ook echt alleen door het design. De 7XX serie heeft de in naast de out, en de 8xx niet. Ook vind ik persoonlijk de 8xx mooier.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
coptician schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:33:
Nou ja, er zijn wel verschillen, maar dat komt ook echt alleen door het design. De 7XX serie heeft de in naast de out, en de 8xx niet. Ook vind ik persoonlijk de 8xx mooier.
mjah, dat is dus verschil in design :P

Als ik jou (TS) was, zou ik gewoon degene kiezen die je het mooist vind, het zijn beide topspelertjes :)