Wat is je OS enzo zou niet eerst ff de FAQ('s) doorlezen voordat je posts (eigen inzet tonen)
offtopic:
welkom op GoT
welkom op GoT
Dat ik net nieuw hier ben hoeft niet meteen te zeggen dat ik een eigen inzet-loze n00b ben, heb al hulp gehad van mensen in m'n nabije omgeving en met Google zoektochten gehouden maar heb nog niks geschikts kunnen vinden voor dit schijnbaar merkloze ding, behalve die handleiding die me niet dichter tot een driver leidt. FAQs lezen helpt ook niet echt als ik gewoon een driver zoek. Maar goed zijn er misschien universele/generic drivers voor wireless cards die zouden kunnen werken of mensen hier die dezelfde kaart hebben?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 19:14 ]
Ik weet niet hoe je dan wel of niet hebt gezocht maar type het volgende in in Google en je krijgt een PDF-manual:
RC6AWP-914W
Slotje?
RC6AWP-914W
Slotje?
Als je kijkt naar je MAC adres zul je zien dat die begint met 00.40.D1. (tenminste, volgens de handleiding), Dit is een volgens http://www.netstumbler.org/archive/index.php/t-845 een kaart van fukuda denshi co., ltd. Het vreemde is dat dat een fabrikant van medische apparatuur...
in de handleiding gebruiken ze blijkbaar SoftAp misschien 'ns daarna googlen? en omdat conexant vaak aangewezen/geselecteerd is/wordt (page 18) zou het misschien een conexant kunnen zijn, http://www.conexant.com/products/entry.jsp?id=28 staat ie daar misschien tussen?
weet je zeker dat het geen merk heeft, zelf het mini-pci wlan in m'n medion8083 heeft een merk... in welke computer zit dat ding dan?
weet je zeker dat het geen merk heeft, zelf het mini-pci wlan in m'n medion8083 heeft een merk... in welke computer zit dat ding dan?
Alvast bedankt iig voor jullie snelle responsen...
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 19:41 ]
Verwijderd
Ik zoek een vriendin. Thanks.
Ik raad je aan Policy - Network Troubleshooting en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door te lezen over hoe je op dit forum topics start
Ik raad je aan Policy - Network Troubleshooting en Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door te lezen over hoe je op dit forum topics start
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()