Toon posts:

van TV naar PC met Asus x800 Pro TVD ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was of dat kan. Ik heb namelijk een paar apps meegekregen met mn vidokaart ( Asus x800 Pro TVD) En volgens dat programma zou ik TV kunnen importeren. Ik heb al in de TV-Out guide gekeken maar TV-Out leek me al voor OUt staan.

Alvast bedankt _/-\o_

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Heb je geen video in op je kaart? En lees anders de manual nog eens door, daar staat vast wel in of het met jou kaart mogelijk is. Als het niet mogelijk is moet je een andere kaart kopen, een capture card van bijvoorbeeld Pinnacle.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Je zou ff moeten kijken of je een tv in hebt zoals al gezegd of een svideo in.
Die 2e heb ik ook op m'n kaart zitten en dan kan dmv asus live op de pc de tv capturen.

Edit: ik heb ff op asus gekeken, maar zo te zien heb je geen tv in svideo in op je kaart wel dus
offtopic:
ik had dus bij de x800 pro dt gekeken

[ Voor 38% gewijzigd door Justawitte op 15-01-2005 22:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
maar wat doet de video in/out dan? :X

Verwijderd

Een Asus kaart met typenummer TVD heeft zowel input als output (Video-input S-VHS and Composite / TV-out put S-Video and Composite). Hiervoor wordt dan ook bijgeleverd: "9 Pin S-Video to composite VIVO cable"
http://www.asus.com/products/vga/ax800pro-tvd/overview.htm

Zie de handleiding en drivers van je videokaart voor het inschakelen van je video-input van de Asus x800pro TVD. Je moet voor het inschakelen van eventueel aanwezige video-input wel eerst de WDM driver installeren zoals ook beschreven staat in de quickstart guide.

Qua aansluiten gebruik je de zelfde kabels als in de TVout guide alhier, alleen dan natuurlijk andersom (dus van video-/dvdrecorder output > PC input ipv PC output > TV input ;)).
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:21:
Dan heb je ook nog een tuner nodig want je kan er niet zomaar een coax inprikken.
Coax kun je er wel inprikken (Svideo en composite worden ook over coaxiale draden getransporteerd) - je kunt alleen geen antenne signaal inputten - daarom ook de opmerking hierboven over de video-/dvdrecorder ;) (een schoenveter zegt niets over de persoon die de schoenen aan heeft :+)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 22:26 ]

Verwijderd

Dan heb je ook nog een tuner nodig want je kan er niet zomaar een coax inprikken.

Ik heb nix gezegt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 22:28 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:22

Rmg

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:14:
maar wat doet de video in/out dan? :X
Je hebt op je kaart in het midden een svideo connector dat is een vivo poort (video in video out) en kan ( zoals de naam al zegt ) tv signaal uitzenden, oftewel je desktop op je tv en video ontvangen met de software via bijvoorbeeld camcorders of tv tuners met svideo out erop.

http://www.asuscom.de/pub.../manual/english_guide.pdf

pagina 33
Asus digital vcr

das je software die je als het goed is erbij hebt gekregen

Verwijderd

Topicstarter
Naja bedankt , Gelukkig zijn er ook nog mensen met verstand ;)
iig weer een stap in de goede richting , ik laat het wel weten hoe het af loopt B)

EDIT:
WAAAAAAAAAA!!! hij doet het

Toch bedankt voor de hulp!
Als ik genoeg geld had had ik jullie allemaal een bos bloemen gestuurd :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 22:43 ]

Pagina: 1