EB cardetailing tot aan uw huis
ff een vraagje over die kabelsleeve, heeft die een speciale naam? (evt waar te halen?) ik neem aan dat je de molexstekkers van de kabel hebt moeten halen om de sleeve om de kabel te krijgen, of is het hele zaakje stretchy?
[ Voor 5% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 15-01-2005 18:13 ]
Hier staat tekst
Let wel ff goed op dat je met die verf de ondergrond goed vetvrij maakt een evt nog wat opruwen, ik heb gemerkt dat dat neon spul niet lekker hecht op sommige stukken.
Gezien je vorige mod zal het wel mooi worden, ook fijn dat er weer es een echt goede chieftec mod komt.
Vraagje waar heb je die spuitbussen gekocht en waar die kabel sleeve ???
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Het thema en begin ziet er iig wel leuk uit.
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Verwijderd
Beetje loos om te zeggen zonder verdere informatie welke dan te nemen maar misschien voor informatie.
Ik vind deze gewoon te soft.
Dit word weer leuk aangezien het jou altijd lukt om een chieftec er mooi uit te laten zien, en dat kunne niet veel mensen, en ik heb al heel wat chieftec mods gezien (die er ook meestal niet uitzagen).
* sapphire gaat dit topic met smart volgen
btw. al updates ?
Verwijderd
Ga je ook nog een laklaag op het einde doen?
wat koste ze ongeveer ik moet zelf even verder zoeken want die Hornbach zit niet bij mij in de buurtEdiejo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:06:
[...]
De spuitbussen heb ik bij Hornbach gekocht, voor de sleeve scrol omhoog.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Let op:
Deze verf dekt heeeeel slecht. Dus misschien heb je niet genoeg aan 1 bus.
Koop bij www.henxs.com graffiti verf. Veeeel goedkoper (ongeveer 3,50 per bus) en werkt net zo goed.Cyrus The Virus schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 23:24:
[...]
wat koste ze ongeveer ik moet zelf even verder zoeken want die Hornbach zit niet bij mij in de buurt
[ Voor 55% gewijzigd door Neobender op 16-01-2005 00:30 ]
RobVee bookmarked!
| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
je zou van je window een bak kunnen maken (een centimeter of 3 diep) en daar dan water met een groen uv reactive goedje in doen en onderin de bak luchtbelletjes laten lopen met zo'n aquaruim pompje. Als je em dan tot ong. de helft laat vollopen dan kan dat lijken als giftig afval denk ik. En als je het dan dus voor de helft vult dan kan je ook nog naar binnen kijken.
Dat idee kun je ook stock kopen voor een LianLi dus heel erg orgineel is het niet.EvilWhiteDragon schreef op zondag 16 januari 2005 @ 09:51:
zeg .. ik heb nog een heel vet idee:
je zou van je window een bak kunnen maken (een centimeter of 3 diep) en daar dan water met een groen uv reactive goedje in doen en onderin de bak luchtbelletjes laten lopen met zo'n aquaruim pompje. Als je em dan tot ong. de helft laat vollopen dan kan dat lijken als giftig afval denk ik. En als je het dan dus voor de helft vult dan kan je ook nog naar binnen kijken.
Over die hardware, word je gesponserd of heb je gewoon veel te veel geld?
Verwijderd
Maar word zeker mooie mod ga hem zeker volgen.
Voor een casemod die nog niet af is heb je toestemming nodig. Daarnaast moet je ook al wat verder zijn. Een gestripte case en twee spuitbussen is helaas niet genoeg, maar zodra de eerste kleurtjes erop zitten kun je een aanvraag posten die we dan vrijwel zeker goedkeuren. Succes!
Dit topic is gesloten.
![]()