Toon posts:

CSS Menu probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok luister. Ik heb een CSS menutje gefixed met een stukje javascript voor het gedrag.

Alles werkt perfect alleen hij blijft niet geopend als ik op het gewone menu klik. Oftewel het submenu valt telkens weg. kijk hier voor het voorbeeld: http://www.tvhulshorst.nl/nieuw

Weet iemand de oplossing op dit probleem?

• Dr. Donald
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-05 07:41
Hij doet helemaal niets in FF...?

En als je dit script zelf hebt geschreven, weet je ook wel dat je dit zo hebt geprogrammeerd ;) (onmouseover)

[ Voor 64% gewijzigd door Dr. Donald op 15-01-2005 18:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee meer gefixxord als in bij elkaar geraapt :D.

Het probleem is nu opgelost maar ik kom nu dus meteen bij het volgende probleem, hoe krijg ik hem lekker in Firefox?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

CSS (en clientside in het algemeen) hoort thuis in Webdesign & Graphics

>> Webdesign & Graphics

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik dacht dat FF geen document.all ondersteunde (alleen IE toch?), dus hij stopt al gelijk bij die eerste if

Verwijderd

Dag lieve menschjes,
Ik heb een probleem. Ik wil een menu, net zo eentje als hier op tweakers.net wie regelt er eentje voor me?

Zie je het probleem, Boompje? :)
Het gaat hier over zelf programmeren en niet bij elkaar rapen en dan gaan klagen als iets niet werkt. Waarschijnlijk klopt er geen drol van de CSS, maar ik ben ook weinig gemotiveerd om ernaar te kijken aangezien jij ook niet echt inzet toont. :)
Als ik jou was zou ik wat tutorials lezen over CSS. Op google is genoeg informatie te vinden. Op listamatic kan je veel voorbeeldjes zien van menu's. :)
Succes!

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

En hier nog een linkje, wat jij probeert te doen kan heel goed met een suckerfish dropdown:

http://www.alistapart.com/articles/dropdowns

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ga aan het werk ;)

Bedankt voor de handige links!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, hele menu opnieuw gemaakt en ik kom nu een probleem tegen die denk ik niet op een normale manier op te lossen is. Het CSS SUBmenu gaat over een iframe en op de een of andere manier gaat hij er niet overheen maar eronder.

Dus als je het submenu aanklikt en je over het iframe gaat dan klapt het menu weer in!
Ik heb al geprobeert om het met z index een hogere waarde te geven maar dit help ook niet.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 22:53

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Pagina: 1