Toon posts:

Aanschaf low-budget PC omg Rotterdam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee of deze hier goed staat, dacht van wel iig.

Gelijk maar ter zake dan, kom net terug van een vermoeinde dag rotterdam-uitpluizen, de 2e al. Ik vind het eigenlijk wel genoeg, dus ik vraag om hulp.

Ik ben namelijk op zoek naar een winkel in rotterdam en omstreken, die 2e-hands pc's aanschaffen, en verkopen.

Daar zijn er een heleboel van, dat wist ik wel al, en heb daarom ook een aantal lijsten gevonden op het internet met 20 of 30 winkels die daaraan voldeden.

Ik ben nu dus alleen al weken bezig met zoeken, en elke winkel waarna ik toega in Rotterdam, is weg, gesloten, verhuist, op vakantie enzovoords.

Ik wordt daar eigenlijk wel een beetje moe van, en wil graag gebruikservaringen opdoen hier, over goede winkels, en dan kan ik morgen tenminste op pad naar winkels die er nog WEL staan. :)

Ik hoor ook veel over Alternate in Ridderkerk..? Maar die is dan volgens vele weer duur.
Mochten jullie nogmeer willen horen om me beter te kunnen helpen hiermee, roep dan even ;)

Alvast bedankt, en twijfel je, post dan toch maar, want morgenochtend wil ik graag al weg met een lijstje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Kijk op http://www.tweakers.net/shopsurvey, daar vind je alles wat je nodig hebt!

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beetje onnuttig, maar mag ik je even bedanken :D ?
Ik sla mezelf voor me kop dat ik die shop survey niet had gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

No problemo! Veel plezier er mee! :)

Rail Away!