ik heb een afstanbediening voor me pc en nu heb ik een mooi programma gevonden voor films en muziek,alleen werkt mijn afstandbediening er niet mee.
nu heb ik het programma girder gebruikt om van elke toets op mijn afstandbediening een sneltoets te maken.
voorbeeld:
ik heb met girder de letter 'a' gelinkt aan de knop play op mijn afstandbediening.
dus als ik word open en ik druk play komt er a te staan.
en bij de sneltoetsen van het andere programma heb ik de letter 'a' weer aan play gelinkt
en nu werkt de afstandbediening :-)
probleem opgelost en het volgende probleem is in zicht
als ik girder run en ik gebruik windvd ofzo en ik druk play druk ik dus eigenlijk a
en gebeurt er niets natuurlijk.
nu wil ik dus een andere knop op mijn afstandbediening configureren zodat hij girder.exe uitschakelt en de afstandbediening weer gewoon werkt.
dit wou ik doen in en execute regel.
maar welke commands/parameters moet ik daarvoor gebruiken????
nu heb ik het programma girder gebruikt om van elke toets op mijn afstandbediening een sneltoets te maken.
voorbeeld:
ik heb met girder de letter 'a' gelinkt aan de knop play op mijn afstandbediening.
dus als ik word open en ik druk play komt er a te staan.
en bij de sneltoetsen van het andere programma heb ik de letter 'a' weer aan play gelinkt
en nu werkt de afstandbediening :-)
probleem opgelost en het volgende probleem is in zicht
als ik girder run en ik gebruik windvd ofzo en ik druk play druk ik dus eigenlijk a
en gebeurt er niets natuurlijk.
nu wil ik dus een andere knop op mijn afstandbediening configureren zodat hij girder.exe uitschakelt en de afstandbediening weer gewoon werkt.
dit wou ik doen in en execute regel.
maar welke commands/parameters moet ik daarvoor gebruiken????
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 15:38 ]