|DVD| Nero 6 toch met ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

• United
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-12 00:48
Weet iemand een manier om met Nero 6 toch ondertiteling te kunnen branden.
Ik heb avi-bestandjes en losse ondertitels van een site van internet.
Is er een manier om deze samen op een DVD te branden zodat ik op mijn DVD-speler ondertitels heb?

Verwijderd

Er zijn verschillende manieren om je ondertitels onder je avi te krijgen...

Als je DVDspeler ook Divx/XviD kan lezen, dan is het heel simpel. Je noemt je ondertitelbestand hetzelfde als je film. vb. Spiderman.2.DVDrip.DivX.avi en Spiderman.2.DVDrip.DivX.srt
je moet dan wel een beetje kijken welk ondertitelformaat je DVD/Divx player aankan..

Moest je niet over een DivX-plyer beschikken dan kan je ook gewoon een DVD maken met selectabele ondertitels en menu (als je dat ook wilt)

Meer informatie vind je op www.ondertitels.info (de opvolger van ondertitels.nl, maar ze bieden helaas geen ondertitels meer aan. het forum dat nog steeds uit dezelfde deskundigen bestaad is nog steeds ter beschikking. Ik raad je aan om daar eens een kijkje te gaan nemen ;)

• coolhand
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11-2021

coolhand

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC me

de vraag is toch of het met nero kan. B)
Natuurlijk zijn er verschillende programma's voor. Volgens mij kan nero geen ondertitels branden. Alleen een video bestand waar de ondertitels al in geplakt zijn. Met Virtual dub ofzo.

Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm