Hey,
De door mijn gemaakte php script wil niet werken. De script heeft nu een opbouw als volgt:
De Tags waar ik het hier boven over had zijn
<TOP_b_verwijder> <TOP_e_verwijder> en <BENEDEN_b_verwijder> <BENEDEN_e_verwijder> waarbij de b voor begin staat en e voor einde.
Google en PHP.net heb ik geen antwoord op deze vraag kunnen vinden
Zie hier de code zoals boven beschreven:
De door mijn gemaakte php script wil niet werken. De script heeft nu een opbouw als volgt:
- - Open het remote bestand met fopen
- - While loop word uitgevoert op de var die fopen inzich draagt
- - Bepaalde HTML tags in de remote bestand worden nu vervangen door elk unieke verzonnen tags met str_replace
- - 1e nu met preg_replace en wat regeex wil ik tussen 2 van de verzonnen tags alles selecteren en verwijderen
- - 2e zelfde als de eerste alleen nu werkt het niet meer.
De Tags waar ik het hier boven over had zijn
<TOP_b_verwijder> <TOP_e_verwijder> en <BENEDEN_b_verwijder> <BENEDEN_e_verwijder> waarbij de b voor begin staat en e voor einde.
Google en PHP.net heb ik geen antwoord op deze vraag kunnen vinden
Zie hier de code zoals boven beschreven:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
| //Verwerk Bestand while (!feof ($bestand)) { $data = fgets($bestand, 4096); //debug [zonder aanpassingen] #echo $data; //[V] verander afbeeldingen $zoek = array('images/koersen_up.gif', 'images/koersen_down.gif', 'images/koersen_gelijk.gif'); $vervang = array('afbeeldingen/koersen_hoog.gif', 'afbeeldingen/koersen_down.gif', 'afbeeldingen/koersen_gelijk.gif'); $data_a1 = str_replace($zoek, $vervang, $data); //debug #echo "$data_a1"; //[V] html tags > voor vervanging (begin/einde) $zoek = array('<?xml version="1.0" encoding="UTF-16"?>','</td></tr></table>'); $vervang = array('<BEGIN>','</td></tr></table><EINDE>'); $data_a2 = str_replace($zoek, $vervang, $data_a1); //debug #echo "$data_a2"; //[V] top html tags > voor vervanging (TOP_b_verwijder/TOP_e_verwijder) $zoek = array('<html>','<BEGIN>'); $vervang = array('<TOP_b_verwijder>','<TOP_e_verwijder><BEGIN>'); $data_a3 = str_replace($zoek, $vervang, $data_a2); //debug #echo "$data_a3"; //[V] beneden html tags > voor vervanging (BENEDEN_b_verwijder/BENEDEN_e_verwijder) $zoek = array('<EINDE>','</html>'); $vervang = array("<EINDE>\n<BENEDEN_b_verwijder>",'<BENEDEN_e_verwijder>'); $data_a4 = str_replace($zoek, $vervang, $data_a3); //debug #echo "$data_a4"; //[V] strip code > TOP tags $data_a5 = preg_replace('/<TOP_b_verwijder>(.*?)<TOP_e_verwijder>/i','',$data_a4); //debug #echo "$data_a5"; //[V] strip code > BENEDEN tags $data_a6 = preg_replace('/<BENEDEN_b_verwijder>(.*?)<BENEDEN_e_verwijder>/i','',$data_a5); //debug echo "$data_a6"; } |