Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

case modden, onderdelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik wil ook graag een beetje aan mijn kastje prutsen maar zoek hiervoor kant en klare setjes zoals raam en blacklight

zoals: http://www.pc-mac2000.com/Allemand/index_de.html

maar is zoiets ook in nederland te koop

ik heb namelijk de tijd niet om ook nog eens overal onderdelen bij elkaar te moeten zoeken. en als deze setjes niet te krijgen zijn weet iemand dan wat ik allemaal wel nodig heb zodat ik 't effe via internet bestel(blacklight).

• henk jansen
niemand?

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

zoek eens op neon -of- blacklight in dit forum. Dat raampie zul je wel zelf moeten zagen vrees ik... ;)

Voor de rest is het een kwestie van zoeken.

Kan je helaas niet verder helpen, ben geen modder, maar vondt het zo sneu dat je nog geen antwoord had. :'(

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08-2024
ik wil best wat in je kast zagen, ramen maken en overspuiten. neon, fan met switch/led/varabele toerentalregeling, het kan allemaal.

kosten in overleg. in ieder geval onderdelen+boel bier+eventuele vergoeding ;)

ik woon in enschede

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-11 16:34
Op zaterdag 06 januari 2001 04:15 schreef aatos het volgende:
onderdelen+boel bier+eventuele vergoeding
Mag hopen voor die jongen dat die geen rechte hoeken erin wou hebbe, it worden dan meteen mooie onsymetriche BOGGELS! >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• henk jansen
haha boel bier? komt wel goed

rechte hoeken wilde ik toch al niet. ik ben zelf al begonnen met het raam en het spuiten komt ook wel goed

ik zoek dus alleen nog een gifgroen neon licht. wilde eerst eigenlijk blacklight maar groen past beter bij mijn spuit werk (wat ik in gedachten heb)

weet iemand waar ik zo'n kant en klaar groen neon set kan kopen.

o ja bedankt dat je me wil helpen maar je woont me iets te ver om de hele case naar toe te sjouwen in de trein. ik woon in d'chem je mag wel een keertje een kratje bier komen zuipen hoor :)

Verwijderd

www.pcmod.com
sturen ze de complete setjes naar je op

• henk jansen
juist ja maar bij de dichtsbijzijnde distributeurs in deutsland dus, kost een neon pakket 99DM en 118DM. dit is wel erg duur vergeleken bij de aanschaf van losse onderdelen. heb de search ook gebruikt en daar zeggen ze dat dit bij elkaar hooguit 70 tientjes (compleet) kost.

er komen dus nog verzendkosten bij dus wordt het een erg dure casemod

\me is ook maar een arme student :)

Verwijderd

Dus je wil zo snel mogelijk klaar zijn. Voor zo min mogelijk geld.

Ik weet het niet hoor, maar zo werkt dat niet in deze wereld. En dat heb ik al na 16 lentes door.

• henk jansen
niet zo snel mogelijk maar ik heb alleen 's avonds tijd en dan zitten de winkeltjes meestal dicht. dus zo'n pakketej via inet bestellen leek mij wel mogelijk. maar dus niet voor een redelijke prijs.

ik weet ook wel dat ik de tijd ervoor moet nemen anders krijg je er toch niets moois uit.

iemand nog ideetjes waar ik zo'n neon lichie kan halen. (met voeding e.d.)

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 06:47

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb het ook al eerder in een thread opgemerkt: Bij Stuut&Bruin in Den Haag hebben ze neon-setjes (neonbuisje in 5 kleuren, trafotje (12V voeding) en aansluitdraden) voor ca. f30,-
Werkt echt goed!
Afbeeldingslocatie: http://www.casema.net/~feelders/casemod.jpg

• henk jansen
dat is juist het setje wat ik zoek. allemaal zeggen ze lokale electro boer, maar die heeft niets hier in doetinchem. hebben de lui in den haag een website?

kan ik em daar misschien bestellen

andere reacties zijn ook nog welkom

• jfeelders

jfeelders

nee helaas, ik ben nog geen site van ze tegengekomen. Je kan ze bellen of ze t willen versturen. Ff in de GoudenGids kijken en vragen of je de onderdelenwinkel hebt (er zijn 3 vestigingen aan de zelfde straat).

Succes!

• henk jansen
www.stuutenbruin.com

sorry had alleen .nl geprobeerd en in vindex gezocht. heb al een mailtje gestuurd voor info.

meer reakties?

• henk jansen
trouwens (feelders), bedankt

Verwijderd

Ik heb gewoon een blauwe Osram PL licht gebruikt.
Die werkt op 220V en die sluit je even aan op je voeding. En werken die handel.
Goed licht hoor!!

• henk jansen
sorry hoor maar wat is een osram ofsow iets? is die ook in groen te krijgen?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/moddedcase/Case_mod/neon1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/moddedcase/Case_mod/klaar2.jpg

Een Osram, dat is gewoon zo een lichtje van de reclame. Weet alleen niet of ze ook in het groen zijn.

Verwijderd

Ik woon ook in doetinchem ... zeg maar waar psies.. ik wil altijd even komen helpen.. ;)

• henk jansen
nova, heb je al een mailtje gestuurd.

heb net bij dat bedrijfje in den haag een groen neon buisje betelt inclusief trafo

slechts 25,-
porto 10,-

scheelt dus weer heel wat centjes voor deze arme student.

allemaal hartsikke bedankt.

o ja voor de andere geinteresserden van het neon buisje stuur gewoon een mailtje naar sales@datbedrijfie.com

vriendelijke lui daar!

Verwijderd

Die osram pl-s is ook inderdaad ook in het groen en roze (+ blauw) te verkrijgen maar om nou 220volt binnen (bij je mobo) te brengen vind ik wat link...

Die neon-buisjes van Stuut en Bruin (Den Haag, Prinsegracht) heb ik zaterdag ook gekocht (inderdaad 25 piek incl omvormertje) verkrijgbaar in rood(roze) / blauw / groen / geel. Zijn perfect lekker goedkoop (komen wel uit China, maar wat de hek!)

Nu is het alleen nog ff het zooitje inbouwen!
en zagen en freezen en ..... *D

• henk jansen
juist ja, passen, meten, inbouwen, toch nog maar weer meten.

zo'n osram, word die niet warm dan? neon blijft de temperatuur toch laag.

Verwijderd

Ik heb van achter een draad getrokken naar buiten, die gaat naar een transformator en die gaat in zo een zwarte draad waar de oude monitoren op je voeding kon aangesloten worden. Dus ik kan hem er zo uittrekken.

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Misschien een afgezaagde vraag, maar is het mogelijk om je resultaat te bewonderen ? Daar ben ik namelijk altijd wel benieuwd naar.

Trouwens, jordyb, leuke cd collectie...

Verwijderd

Het resultaat ben ik ook wel benieuwd naar!

Vraagje: zijn er mensen die hun CPU+CASE temp even willen posten met lamp aan en met lamp uit?

• jfeelders

jfeelders

Met neon maakt t bijna niets uit. Temperatuur van mobo gaat minder dan 1C omhoog en CPU helemaal niets... Doen dus...

Verwijderd

Ok ik ben nu aan het meten met lamp aan
Uit:
CPU = 40
Case = 36

-polle-: En dat is nog maar alleen muziek. dan is er ook nog een 3/4 van zo'n plank nog eens aan spellen en proggie erbij.

Verwijderd

CPU = 40
Case = 37

Dus daar hoef je niet voor op te letten.

Verwijderd

WOOW daarvoor zou ik het echt niet doen ...>:)

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Op dinsdag 09 januari 2001 21:29 schreef jordyb het volgende:
CPU = 40
Case = 37
Teeeeeeeeering ben je paddestoelen ofzo aan het kweken in die kast van je??? :)
In mijn kastje is het maar 22 graden met 1 8cm ventilator :P

• Solosmots
  • Laatst online: 07:36
Yep, tijd voor some blowers in je case!

Verwijderd

Kan er ook niks aan doen hoor.

Ik heb al blowers erin zitten.
En er is geen ruimte meer voor meerdere.

Ik heb gewoon alles lekker lopen.

Ik had vandaag mijn BIOS geupdate en toen ging mijn temp met zo een 7 graden omhoog.

Ik heb trouwens niks overgeklokt.
Alles is gewoon standaard.

• henk jansen
heb je em te dicht bij de verwarming staan ofsow, zuigt ie lekker warme lucht naar binnen.

o ja als mijn case klaar is zet ik wel een paar pics neer. maar dat duurt nog wel effe. ik wil namelijk niet alleen de buiten kant doen maar ook het hele frame. zwart. neemt de varmte lekker snel op en geleid het snel weer weg.

als ik het fout heb moet je het zeggen. en uh.. verwacht er nog niet te veel van want dit wordt mijn eerste casemod. dus een beetje oefenen.

als het nou bevalt koop ik volgend jaar wel een bigtower op de hcc.

Verwijderd

O ik ben er achter waarom hij zo warm word.

Ik heb een transistor achterop mijn kast om mijn lamp aan te krijgen. EN die staat altijd aan, want de schakeling is daarachter gemaakt.

Ik had hem nu uitgezet die transsitor. en toen werd hij:
CPU 32
Case 28

Dus ik moet de schakeling ff voor de transistor maken. EN een stukkie geperst piepschuim achter de transistor. Zodat de warmte zoveel mogelijk buitenblijft.

Verwijderd

Jordy, als je de fan achter in je voeding omdraait scheelt dit ook een paar graden ..

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 09:43 schreef n0va^ het volgende:
Jordy, als je de fan achter in je voeding omdraait scheelt dit ook een paar graden ..
Dat lijkt me geen goed idee.
Want mijn CPU blaast precies in mijn voeding. Dus als ik dan die fan omdraai. Dan blijft alle lucht in mijn voeding/kast hangen.

Verwijderd

je kan ook nog een 8cm fan aan de voorkant (die blaast) en 1 aan de bovenkant (die zuigt) proberen..

zo zie je maar .. je case mod is nooit af.. ;)

• henk jansen
dit ben ik ook van plan alleen dan precies andersom want onder zuigen brengt meer stof met zich mee. aangezien je pc altijd ergens op staat en daar kan stof liggen wat ie netjes naar binnen zuigt. en daar zit niemand op te wachten.

o ja, goeiemorgen nova, doe je nog wat nuttigs op school. je moet leren en niet de hele dag hier hangen :)

Verwijderd

Ik ben net ff naar de karwei gegaan en ff noppenschuim gehaald.
2 vierkante meter voor 18,95

Ik dacht er nog aan om kurk tussen mijn transformator en de kast te doen. Om de warmte wat aftestoten.
Of zal dit niet helpen?

• henk jansen
af te stoten denk ik niet maar voorkomt wel geleiding.

Verwijderd

hey henkjansen bedank voor de link naar Stuut & de Bruin keb eergisteren ook de groene neon besteld en hij laggister op de mat :) IDEAAL! 8-)

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-11 14:45

SiGNe

Ook hoi!

Bij Radio Centrum in Utrecht (en IJsselstein) hebben ze die dingen ook, maar ik weet niet of dat wel dezelfde zijn.
Ze zijn ongeveer een halve cm dik en 20/25cm lang.
In de kleuren wit, blauw, groen en rood.
Kosten daat 16,95 per stuk zonder voeding (12,50)

Niet?
[Specs]

• henk jansen
ik heb em nou ook binnen. duurde bij mij twee dagen. btw komt wel aardig licht vanaf maar 5mm is volgens mij wel dun of vergis ik me. aangezien ik veel dikkere gezien heb.

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dikke spaarlamp erin jagen.

• henk jansen
o ja ik moet betalen en het nummertje toevoegen van de bestelling. voor degene die deze ook bestelt hebben welk nummertje is dit? het nummer van de envelop of het rekening briefje?

btw. ik zoek nu een mooi schakelaartje om door de case heen te boren. iemand een idee welke?
Pagina: 1