Beste GoT!
Sinds 2 dagen krijg ik bij het opstarten de volgende melding:

Het vreemde is wel dat ik de ene keer wél een melding krijg en de andere keer niet!
Mijn PC functioneert wel gewoon (voor hoe lang nog?
), maar het is duidelijk dat er iets niet helemaal goed zit. Verder heb ik bij het spelen van games ook geen noemenswaardige afname ondervonden van de performance.
Voorheen heb ik geen problemen gehad met mijn pctje en ik heb al zeker een jaar deze configuratie. Ik vraag me af waar deze melding opeens vandaan komt? Ik nu een zo'n 2 maanden andere videokaartdrivers (versie 61.36),waarmee ik probleemloos games heb gespeeld. Verder heb ik ook geen nieuwe hardware toegevoegd, dus er kan niet opeens een powertekort zijn.
Kan het zijn dat mijn voeding 'versleten' is? Hoe kan ik uitzoeken waar deze melding vandaan komt?
Mijn stroomvreters zijn:
Pentium 4, 2.8 ghz
Asus p4c 800 deluxe moederboard
XFX nvidia geforce FX 5700 Ultra (128mb)
1 gb intern geheugen
16x dvd rom speler
24x Plextor cd/rw
1x maxtor 120gb HD op ATA
1x maxtor 80gb HD op IDE
Audigy 2 geluidskaart
4 casefans met reobus controller
Voeding/kast Chieftec 340/360 watt max
Drivers videokaart: 61.36 whql
Mijn videokaart zit aangesloten op 'dezelfe' molexkabel als mijn 120 gb hd (eerst mijn videokaart, vervolgens mijn HD).
Sinds 2 dagen krijg ik bij het opstarten de volgende melding:

Het vreemde is wel dat ik de ene keer wél een melding krijg en de andere keer niet!
Mijn PC functioneert wel gewoon (voor hoe lang nog?
Voorheen heb ik geen problemen gehad met mijn pctje en ik heb al zeker een jaar deze configuratie. Ik vraag me af waar deze melding opeens vandaan komt? Ik nu een zo'n 2 maanden andere videokaartdrivers (versie 61.36),waarmee ik probleemloos games heb gespeeld. Verder heb ik ook geen nieuwe hardware toegevoegd, dus er kan niet opeens een powertekort zijn.
Kan het zijn dat mijn voeding 'versleten' is? Hoe kan ik uitzoeken waar deze melding vandaan komt?
Mijn stroomvreters zijn:
Pentium 4, 2.8 ghz
Asus p4c 800 deluxe moederboard
XFX nvidia geforce FX 5700 Ultra (128mb)
1 gb intern geheugen
16x dvd rom speler
24x Plextor cd/rw
1x maxtor 120gb HD op ATA
1x maxtor 80gb HD op IDE
Audigy 2 geluidskaart
4 casefans met reobus controller
Voeding/kast Chieftec 340/360 watt max
Drivers videokaart: 61.36 whql
Mijn videokaart zit aangesloten op 'dezelfe' molexkabel als mijn 120 gb hd (eerst mijn videokaart, vervolgens mijn HD).