Toon posts:

Is UT+OpenGL+Radeon gaaf?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kwam net iets tegen over Loki OpenGL voor Unreal Tournament. Nou speel ik ook MDK2 wat OpenGL gebruikt en dat ziet er zeer toppie uit dus heb ik meteen die OpenGL dll gedowned voor UT. Maar hij wil er niet mee opstarten. Krijg dit: "UNREALTOURNAMENT caused an invalid page fault in module KERNEL32.DLL at ..." |:( En vervolgens is ook mn taskbalk van windows onder in mn scherm pleite :? Wie weet hoe ik dit aan de praat moet krijgen en is het de moeite waard??
Ik gebruik de laatste radeon drivers (7068) en heb windows98 draaien.

Verwijderd

loki openl is toch voor linux??

Lokigames???

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Welke drivers gebruik je, geloof dat de laatste 2 inderdaad daar problemen mee geven, terug naar 7041 dus.

Beter lezen hj, inderdaad terug naar 7041 en volgens edward is het de moeite waard.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Met de openGLdrv.dll ben je er nog niet, je moet je UTini nog aanpassen en de 2e cd installen anders kun je net zo goed d3d blijven draaien, met 7062 kun je geen Loki openGL draaien, of dat met 7068 wel kan weet ik over een uur;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
thnx, maar 2e cd??
:?

En ben beniewd of het draait met de 7068

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op de 2e CD staan high res. S3TC textures, met veel meer detail, echt de beste implementatie van s3tc :9

Niet op voorraad.

Verwijderd

alleen de G.O.T.Y edition heeft toch maar 2e cd mischien heeft ie origineel van ut wel (ouwe versie wee je wel) zoek ergens op site van ut ernaar is vast wel ergens legaal downloadbaar :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
heeft er iemand de 2e cd? want die kan je niet apart kopen denk...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
niet alleen de GOTYE heeft een 2e cd, die zat gewoon bij de normale release van UT.

Flickr | Lego collectie

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

maar is ie legaal te downen? wil het wel eens in actie zien

Click hier niet

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:32
Hee edward, ik heb ook al lopen klooien met UT en die loki drivers maar ik krijg het maar niet aan de praat, wat moet je dan precies in het ini filetje veranderen. Ik had de readme wel gewoon goed doorgelezen. En ik heb ook de 2e cd geinstalleerd. Je moet bij het opstarten toch gewoon opengl kiezen?

Alvast bedankt

Jeroen

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Krijg je toevallig een kernel fout?
Mensen met een Radeon die de 7062 of 7068 drivers draaien moeten eerst UT in d3d laden en dan in het spel switchen naar openGL..
Ik gooit altijd eerst m'n "oude openGLdrv.dll (staat in UT/sys)weg ipv om hem te overschrijven)
Ik heb dit in m'n UnrealTournament.ini(dir:UT/system) staan onder openGL rendener:
[OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice]
UseS3TC=1
UseTNT=1
MinDepthBits=16
MaxLogUOverV=8
MaxLogVOverU=8
UseMultiTexture=1
UsePalette=1
UseAlphaPalette=0
ShareLists=0
AlwaysMipmap=0
DoPrecache=0
Translucency=True
VolumetricLighting=True
ShinySurfaces=True
Coronas=True
HighDetailActors=True
DetailTextures=False
UseTrilinear=True
MaxAnisotropy=0
SupportsLazyTextures=0

Zet use TNT op 0 als je een GeForce hebt.
Oja, UT heeft altijd de 2e CD gehad, behalve de versie die bij aan voodoo5 geleverd had?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, het werkt nu bij mij maar heb nog geen 2e cd geinstalleerd. Zit er precies hetzelfde uit en heb zelfs het "gevoel" dat het wat langzamer gaat. Het is dus alleen lache als je de 2e cd installeert :? Is er dan wel een performance winst tov directx?

Verwijderd

Die S3 Textures van de 2e CD zijn nergens te downloaden... 500 MB !!! :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb sindskort ook die CD, maar schijnt dat de GOTY editie maar 25 piek kost...
Daar sta je dan met twee gekopieerde cd's voor 15 piek...

Verwijderd

Topicstarter
wat is dat voor editie, die GOTY en waar kan ik die halen?? :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Moet mijn brander weer overuren draaien :P

Volgens mij hebben ze die bij de InterToys wel.

Als je em niet kan vinden, dan mail je maar, dan moet ik maar wat branden komende week.

BTW: GOTY staat voor Game of the Year... Misschien wel handig als je gaat zoeken.
Pagina: 1