Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus mypal met pocketpc2004, via bluetooth en me mobieltje kan ik het internet op, maar dat is natuurlijk niet snel cq.q. vrij traag. Nu zat ik te zoeken naar een andere oplossing en kwam dit tegen:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=417432/dbid=265603/typeofpage=77285/sc=057d0f

Ik vraag mij af of deze ook in een pda kan, daar een pda natuurlijk ook laptop wifi kaartjes enzo slikt....

iemand ervaring mee? of iemand een andere oplossing om sneller inet te krijgen op de pda en gewoon overal in nederland, dus niet alleen op 'hotspots'...

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 01:06
Nee, dit zal alleen werken als je een Pcmia slot hebt in je PDA en ik ken geen PDA's die dat hebben.

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Daarnaast moet je uiteraard ook nog drivers ervoor hebben en ik zie niet dat KPN die zo snel uitgeeft.

Alors.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er geen andere oplossingen om umts en/of gprs op je pda te krijgen?

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:30

Sabbi

je denkt aan mij.

gprs kan ook gewoon via je mobiel...

Verwijderd

Topicstarter
Sabbi schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:20:
gprs kan ook gewoon via je mobiel...
Wellicht domme vraag maar ik heb een nokia met gprs, en via me pda met infrarood met nokia inbellen lukt ook, maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat er dan gebruik gemaakt word van gprs :?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

GPRS is vaak ook gewoon een inbelnummer, bij Telfort is dat *99# bijvoorbeeld, met username gprs en password password ;)

Op mijn Palm hoef je verder dan geen kont te doen, ik weet niet hoe dat zit bij Windows Mobile :r. En dan bel ik via BT met mijn Sony Ericsson t68i in op GRPS van Telfort.

Alors.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Stereotomy schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:06:
GPRS is vaak ook gewoon een inbelnummer, bij Telfort is dat *99# bijvoorbeeld, met username gprs en password password ;)

Op mijn Palm hoef je verder dan geen kont te doen, ik weet niet hoe dat zit bij Windows Mobile :r. En dan bel ik via BT met mijn Sony Ericsson t68i in op GRPS van Telfort.
Dat klopt...
Wat ik wel vreemd vindt is dat je een T68i werkend gekregen hebt met een Telfort abbo? Welke firmware heb je?

Voor TS: als je geen combinatie wilt met een telefoon zal je een PPC met telefoon ingebouwd moeten zoeken, Compaq heeft er een. Verder heet Vodafone een leuke aanbieding voor GPRS :)

Gregor van Egdom Krekr

Pagina: 1