Toon posts:

[XP] Paint niet geinstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar mijn nieuwe onderdelen binnen(Asus A8N-Sli, AMD64 3000+ en Point Of View 6600GT).
Ik ga dus ff windows opnieuw installeren. Dat lukte allemaal.
Omdat ik een winchester CPU had ging ik ff oc'en. Dat ging allemaal goed totdat ik iets te hoog ging en mijn pc uitvloog. Stekker eruit en paar minuten wachten.
Maar toen kwam hij niet meer in windows, als hij naar windows laadde kreeg ik een blauw scherm en rebootte hij.

Ik ging dus weer ff windows installeren(alsof ik geen hobby's heb :P ). Dat ging allemaal goed en het werkte allemaal.
Maar tot mijn verbazing was er nergens paint te bekennen! Net als Internet Explorer(maakt niet uit, ik gebruik FireFox).
Maar paint gebruik ik wel vaak! Voor screen enzo. Is er een manier om paint terug te halen?
Of weet iemand een programma wat een beetje op paint lijkt en waarmee je screencs kan maken :).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als je Start > Uitvoeren doet, en dan mspaint of iexplore opstarten lukt ook niet? Als Internet Explorer niet aanwezig zou zijn zou je pc waarschijnlijk niet echt functioneren ;)

Anders via het configuratiescherm, dan Software de Windows components wizard draaien en de componenten aanvinken :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 12:32:
Als je Start > Uitvoeren doet, en dan mspaint of iexplore opstarten lukt ook niet? Als Internet Explorer niet aanwezig zou zijn zou je pc waarschijnlijk niet echt functioneren ;)

Anders via het configuratiescherm, dan Software de Windows components wizard draaien en de componenten aanvinken :)
Als ik zoek op mspaint vind hij die niet, iexplore wel. Niet dat ik die gebruik maar het is iig handig dat hij er opstaat :P .

Jaa ze staan erbij!! Hartelijk bedankt! Er misten zelfs nog meer onderdelen 8)7 : Paint, rekenmachine en Wordpad. Ze zijn er iig, nogmaals bedankt! :>

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:42

St@m

@ Your Service

gewoon nog een keer installeren ;)
Is er iets missgegaan bij "Onderdelen startmenu installeren" dan

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren