Verwijderd
De hamvraag is oft'ie et nog doet... Alst'ie et nog doet, zou ik em niet weggooien, alst'ie et niet meer doet,
Tja, dan ben je een kewle sleutelhanger rijker
Tja, dan ben je een kewle sleutelhanger rijker
Ik zeg hij doet het nog. Dus voorlopig geen sleutelhanger syndroom. Maar is het ook goed?
Wreckerrm
Wreckerrm
Nee, het is natuurlijk nooit goed...Als jij een arm mist loop je ook nog
maar goed is het nooit.
Zolang ie het nog doet, vooral niet aankomen door coolers enzo te vervangen.
Zolang ie het nog doet, vooral niet aankomen door coolers enzo te vervangen.
Geef mij maar een Warsteiner.
Mijn Duron miste ook een stukje van de core, hij deed het nog wel gewoon. Het brokkelen gaat wel steeds verder.
Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik hem gekocht had en kreeg gratis een nieuwe!
Ik ben teruggegaan naar de winkel waar ik hem gekocht had en kreeg gratis een nieuwe!
Dat is wel minder aan de nieuwe processors van AMD.Op vrijdag 05 januari 2001 15:31 schreef hkersting het volgende:
Mijn Duron miste ook een stukje van de core, hij deed het nog wel gewoon. Het brokkelen gaat wel steeds verder.
Hebben die Intels daar ook last van.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Eerst flink gummen natuurlijk!!
:^)
:^)
Jaap
Sinterklaas....
Nu ziet ik bij OC-Shop:
Copper Shim
Spacer used for socket A CPU’s.
Fl 39.00 / Euro 17.70
Note: available.
Ok, leuk dat hij het afbrokkelen tegengaat, maar doet zoon ding nog meer dan dat?
Ik heb ooit gelezen, dat het ook beter is voor de koeling, maar scheelt dat veel of is het niet te merken, ik bedoel voor die 40,--
Nu ziet ik bij OC-Shop:
Copper Shim
Spacer used for socket A CPU’s.
Fl 39.00 / Euro 17.70
Note: available.
Ok, leuk dat hij het afbrokkelen tegengaat, maar doet zoon ding nog meer dan dat?
Ik heb ooit gelezen, dat het ook beter is voor de koeling, maar scheelt dat veel of is het niet te merken, ik bedoel voor die 40,--
Pagina: 1