Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Wie is Longbeard?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:36

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Ik plaats een ad bij jullie voor de verkoop van mijn eigen systemen, en krijg een mailtje van ene longbeard @ tweakers dat het illigaal *want* handelverkoop is.

Ik mail hem daar vervolgens over terug. Antwoord? Ho maar.

Ik wil dolgraag weten waarom de betreffende mod het teveel moeite vind om te reageren op mijn mail,die al enkele dagen in zijn box ligt, terwijl hij wel de moeite neemt mijn advertentie te verwijderen, welke trouwens ook al tijden op fok aanwezig is, en daar doet niemand er moeilijk over.

Longbeard kan antwoorden op het registratie-mail-adres in mijn profiel aub.

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:36

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
BTW, het systeem dat ik daar ter verkoop aanbood, staat al enkele maanden in mijn SIG en T-Gallery, hier op tweakers, enig logisch denkwerk van zijn kant had zijn reactie al bij voorbaat als "dom" kunnen bestempelen.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wanneer heb je hem gemailed? En aangezien dit een FP-kwestie is, schop ik 'm naar FF/BZ. :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit handelen we dus via de mail af. Daarnaast is je advertentie gisteren verwijderd en heb je mij gisteren gemaild. Er bestaat op Tweakers.net geen policy dat we je binnen een dag ( of twee ) terug moeten mailen. Ik en de andere Admins en Moderatoren hebben naast hun bezigheden op Tweakers.net, nog hun gewone werkzaamheden en privé leven. :)
Wacht dus rustig af totdat je mail krijgt.

[ Voor 84% gewijzigd door Longbeard op 15-01-2005 11:02 ]

Dit topic is gesloten.