Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hijackthis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo; Ik heb sinds een tijdje last van een vervelende startpagina die in internet explorer steeds terugkomt. Daarom ben ik op zoek gegaan naar wat software om deze te verwijderen, maar zowel ad-aware als spy-bot search and destroy losten dit probleem niet op.

Toen ben ik verschillende topics op Got gaan lezen en kwam ik op het programma Hiackthis uit, maar nu weet ik niet wat ik mag verwijderen en zoals het programma zelf aanraad, vraag ik het hier even aan experts. (Ik weet niet of dit soort topics zijn toegelaten, anders alvast mijn verontschuldiging)

Hier heb ik mijn log file even geplaatst!

http://home-12.tiscali-business.nl/~tpm35087/hijackthis.log

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan de log ook laten beoordelen door te gaan naar www.hijackthis.de. En daar je logbestand in te laden.

En ik zag erin staan MSN+, die heb je zeker geinstaleerd (gehad) MET sponsor?

[ Voor 29% gewijzigd door Br@m op 15-01-2005 10:07 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ahzo dankjewel, dat wist ik nog niet en het was zonder sponsor..

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Br@m schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:03:
Je kan de log ook laten beoordelen door te gaan naar www.hijackthis.de. En daar je logbestand in te laden.

En ik zag erin staan MSN+, die heb je zeker geinstaleerd (gehad) MET sponsor?
:X
Die site waar je naar verwijst, geeft geen 100% goede resultaten, dus als je daar naar verwijst vermeldt dat er dan ook bij. Ik heb al diverse malen gezien dat ie een normaal proces herkend als spyware en een spyware-proces wordt herkend als normaal proces. Geef dus aub niet zomaar het advies om de log daar te plaatsen/uploaden/whatever maar vertel er bij dat je de resultaten daar sowieso zelf nog moet controleren. Uiteindelijk heeft het dus vrij weinig nut om daar je log te laten controleren.

@Psychopaatje:
Je hebt er eigenlijk maar 1 ding in staan wat ik raar vind (ik kan natuurlijk ergens over heen gekeken hebben, daarom hoop ik dat er nog iemand anders ook even kan kijken).
Deze kan weg:
O4 - Global Startup: Free WebSite Tools.lnk = ?
Download, installeer, update HitmanPro eens en laat die scannen.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!