Toon posts:

[XP] Installatie xp wordt hervat na restart pc*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer windows XP SP2 te installeren op mijn pc (P4 2,66 XP) en krijg tijdens het installeren een foutmelding (aec6280.sys).

Nu wil ik toch gewoon XP erop laten staan, omdat het probleem is opgelost en mijn pc draait nog lekker.

Alleen telkens als ik hem opstart hervat hij de oude installatie van XP SP2. Dan moet ik de pc rebooten en kan dan kiezen voor Windown XP Proffesional (ipv win xp prof setup)
Waar kan ik dat stukje XP SP2 installatie deleten, zodat ik mijn pc normaal in een keer op kan starten??

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:02

samo

yo/wassup

Je kan in aan geven standaard Windows te willen starten (start -> configuratiescherm -> systeem -> geavanceerd -> startup & recovery), heb je een drop down lijst waar je dus kan aangeven welk OS eerst te starten. Daar kan je ook je Boot.ini wijzigen, en de verwijzijg naar de installatie verwijderen. Vervolgens gewoon de directory waar de install instaat verwijderen of negeren....

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 15:53

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Miss mogelijk door de install-SP2 gebeuren uit boot.ini halen (als het er overigens in staat)

Desalniettemin, SP2 hoort gewoon op een XP install te staan. Het is niet voor niks uitgebracht en hoewel MS af en toe rare patches uitbrengt, is deze toch zeker niet te missen.

edit:
met stom ^^ ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 15-01-2005 09:55 ]

An Explanation of l33t Speak

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Als je zoekt op AEC6280.SYS op bijv. Google zul je het e.e.a. kunnen vinden.

Het lijkt erop dat er een controller(kaart) niet (goed) wordt herkent. Mogelijk werkt dat dus niet naar behoren of optimaal. Ik zou i.i.g. proberen handmatig de drivers te installeren.

http://www.google.nl/sear...c6280.sys&btnG=Zoeken&lr=

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Problem solved thnx to samo-arne

slotje!!