Toon posts:

IBM deskstar 75 gxp 45 gig hd of maxtor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan om een nieuwe hd te kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen 2 hd`s maxtor en ibm. kunnen jullie mij helpen om een goede keuze te maken:)

:)mijn dank is groot :)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

maxtor is goedkoper
maar als ik al die verhalen hoor
gaat ibm langer mee

en ibm is net iets sneller,
en geluid hoef je over allebei niet te klagen, want allebei hebben zo'n acoustic ding manager

Verwijderd

Search..

Verwijderd

hmmm....ik had zelf een maxtor besteld maar omdat die niet meer leverbaar was een ibm gekregen. Is lekker snel, ben denk ik wel blij dat ik deze heb gekregen ipv de maxtor

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-05 20:15
IBM is goedkoper hoor!!
Iedereen zegt altijd dat IBM duurder is, maar als je goed zoekt is hij goedkoper!
- IBM 45GB (DTLA-307045, 7200rpm, 2MB)
FL 509,- @ www.intercom-mailorder.nl
- Maxtor 46,1GB (DMax 45 Plus, 7200rpm, ATA-100)
FL 535,- @ www.graficall.nl

Ik zou voor de IBM gaan.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal het word zeker een ibm:9, ik heb nu een quantum lm+ versie zeer snel maar wat tering geluid maakt die hd bah bah:r, ik ben op het punt die rotsooi hd te verkopen eindelijk:)

:):):):):):)

Verwijderd

IBM staat zeker veel beter bekend om zn hd's vooral IBM nemen deed ik ook en was wijze keuze er is by the way een util van ibm om de drive stiller te maken terwijl perf. tikje omlaag gaat. maar ij is al stil zat van zichzelf dus die util in de bin!
oh ja ook leuk aan de ibm's zo worden lang niet zo heet als de anderen (lees:maxtor) De ibm 7200rpm schijf is geloof ik ook de enige die niet echt een koeling nodig heeft andere 7200's hebben dit eigenlijk wel

Verwijderd

Ik heb die IBM. Lekker ding.

Ik heb ook een paar Maxtors .. en geen gezeik mee gehad. Ook gewoon goeie drives.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Bij mij hangen er een Maxtor 7200 en een IBM 7200 gebroederlijk boven elkaar. De IBM is duidelijk sneller; geen verschil in warmlopen. Koop de IBM.

Zoef

Verwijderd

Topicstarter
wat zijn jullie behulpzaam zeg tjonge ik ga bijna blozen :*.:):):):):) van zulke mensen moet er meer zijn:)
Pagina: 1