Benq x730

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik ben op zoek naar een toetsenbord wat minder herrie maakt dan mijn huidige Logitech Cordless Desktop en ook draadloos is. Er zijn mooie laptop-toetsenborden te koop, maar die zijn allemaal met een draadje. Maar ik heb er 1 gevonden, de Benq X730:

Afbeeldingslocatie: http://www.benq.com/keyboard/product_images/x730/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.benq.com/images/products/input/desined-by_dw-usa.gif

Volgens de specs moet hij erg stil zijn:

De x730 toetsenborden en muizen zijn ontworpen om één geheel te vormen met de stijlvolle LCD monitoren van vandaag de dag om een perfecte balans te geven tussen vormgeving en functionaliteit. Dankzij de X-Structure™ Key Technologie, heeft de x730 een dun profiel, verbeterde toets stabiliteit en vermindert geluid tijdens het typen.

Het x730 toetsenbord heeft zes media knoppen en twee volume toetsen, daarnaast heeft de x730 Pro ook nog een volume knop. Verder zijn er verbeterde functie toetsen, een ingebouwd WideTrack™ scroll wieltje en 13 Internet "hot" keys. Het ontwerp van het x730 toetsenbord “zweeft” boven het los te koppelen toetsenbord frame/standaard en kan in drie verschillende hoogtes/posities worden gezet voor een maximum aan comfort.

Key Features:

- X-Structure™ Key Technologie voor een dun profiel
- Dikte van slechts 0.57" (zonder frame)
- Doorbrekende RF 27Mhz draadloze technologie voor een veilige connectiviteit
- Multimedia/Internet Hot keys met verbeterde functietoetsen
- Wide Track Scroll Wieltje
- Unieke “Sliding Angle Adjustment”
- Verbeterde stevigheid van de toetsen en minder geluid tijdens het typen
- 800dpi Optische muis sensor voor Precisie ‘Movement Tracking’

Mijn vraag is nu of iemand dit toetsenbord heeft en dus ook ervaring mee heeft?
Is Benq überhaupt een goed merk? Ik hoop niet dat de kwaliteit vergelijkbaar is met Trust, want dan kan het nooit veel soeps zijn.

(Hij is er trouwens ook met Bluetooth, dat is de Benq x750)

[ Voor 4% gewijzigd door rimave op 14-01-2005 23:57 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Een van de reviews http://reviews-zdnet.com....1115880-2.html?tag=glance gevonden met Google.

ARME AOW’er

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Ik vind het toetsenbord er trouwens erg goed uitzien,niet zo lomp met ovaalvormen en bollingen maar toch met een hoop extra sneltoetsen, gewoon strak. Ik vind het alleen zo jammer dat, net zoals bij de diNovo, het toetsenbord niet gewoon apart+met draad+voor een goede prijs uitkomt.

Ik snap ook niet wat er mis is met een draad aan een toetsenbord, het enige wat ik kan bedenken is dat een draadloos tobo er beter uitziet, weer een draad minder op je bureau.

[ Voor 83% gewijzigd door Yokozuna op 15-01-2005 00:39 ]

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-01 18:25
Iemand een idee waarom de bleutooth versie (x750) hier niet te koop is?

Vind 'm er namelijk erg strak uitzien, maar ik zou liever wat meer bewegingsvrijheid hebben dan de maximale 1,5 a 2 meter van de RF versie..

• HurrI
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 10:54

HurrI

No fear... I is here

Deze stond bij mij ook zeker op de planning, alleen ontgaat mij de drang die meer fabrikanten hebben om bij zo'n uitgesproken toetsenbord als deze een muis er bij te leveren. Ik bedoel, mensen die toch al zo kritisch zijn om een dergelijke plank te kopen zullen minder snel blij zijn met de muis die erbij zit. Ik wil deze plank aanschaffen (liefsts nog de x750, als ik die kan vinden) maar dan houd ik mn mx1000 wel in gebruik.

If it's just us, it seems like an awful waste of space

• Cheeky
Ik heb de x730 inmiddels. Als ik de muis een paar sec. niet gebruik duurt het altijd weer even voordat de muis weer reageert. Is dit te verhelpen? Je moet dus even bewegen voordat de pointer weer beweegt. Als je eerst klikt, beweegt het wel direct..

• Cheeky
Gelukkig, het ligt aan m'n muis matje...

Verwijderd

Mag ik vragen waar je dit toetsebordje ebt gekocht, kwil deze namelijk ook aangschaffen, maar hier in den bosch verkoopt alleen 1 winkel dit type keyboard, en voor 65 euro. Dit vind ik nogal duur, dus als iemand een goedkoper adresje weet?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

http://www.tweakers.net/pricewatch

Verder geen stokoude }:O }:O schoppen tenzij je iets on-topics en voor anderen nuttigs toe te voegen hebt.

"Waar koop ik dat" is 14 maanden na dato niet zo'n nuttige toevoeging...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.