Ik ben op zoek naar een toetsenbord wat minder herrie maakt dan mijn huidige Logitech Cordless Desktop en ook draadloos is. Er zijn mooie laptop-toetsenborden te koop, maar die zijn allemaal met een draadje. Maar ik heb er 1 gevonden, de Benq X730:

Volgens de specs moet hij erg stil zijn:
De x730 toetsenborden en muizen zijn ontworpen om één geheel te vormen met de stijlvolle LCD monitoren van vandaag de dag om een perfecte balans te geven tussen vormgeving en functionaliteit. Dankzij de X-Structure™ Key Technologie, heeft de x730 een dun profiel, verbeterde toets stabiliteit en vermindert geluid tijdens het typen.
Het x730 toetsenbord heeft zes media knoppen en twee volume toetsen, daarnaast heeft de x730 Pro ook nog een volume knop. Verder zijn er verbeterde functie toetsen, een ingebouwd WideTrack™ scroll wieltje en 13 Internet "hot" keys. Het ontwerp van het x730 toetsenbord “zweeft” boven het los te koppelen toetsenbord frame/standaard en kan in drie verschillende hoogtes/posities worden gezet voor een maximum aan comfort.
Key Features:
- X-Structure™ Key Technologie voor een dun profiel
- Dikte van slechts 0.57" (zonder frame)
- Doorbrekende RF 27Mhz draadloze technologie voor een veilige connectiviteit
- Multimedia/Internet Hot keys met verbeterde functietoetsen
- Wide Track Scroll Wieltje
- Unieke “Sliding Angle Adjustment”
- Verbeterde stevigheid van de toetsen en minder geluid tijdens het typen
- 800dpi Optische muis sensor voor Precisie ‘Movement Tracking’
Mijn vraag is nu of iemand dit toetsenbord heeft en dus ook ervaring mee heeft?
Is Benq überhaupt een goed merk? Ik hoop niet dat de kwaliteit vergelijkbaar is met Trust, want dan kan het nooit veel soeps zijn.
(Hij is er trouwens ook met Bluetooth, dat is de Benq x750)

Volgens de specs moet hij erg stil zijn:
De x730 toetsenborden en muizen zijn ontworpen om één geheel te vormen met de stijlvolle LCD monitoren van vandaag de dag om een perfecte balans te geven tussen vormgeving en functionaliteit. Dankzij de X-Structure™ Key Technologie, heeft de x730 een dun profiel, verbeterde toets stabiliteit en vermindert geluid tijdens het typen.
Het x730 toetsenbord heeft zes media knoppen en twee volume toetsen, daarnaast heeft de x730 Pro ook nog een volume knop. Verder zijn er verbeterde functie toetsen, een ingebouwd WideTrack™ scroll wieltje en 13 Internet "hot" keys. Het ontwerp van het x730 toetsenbord “zweeft” boven het los te koppelen toetsenbord frame/standaard en kan in drie verschillende hoogtes/posities worden gezet voor een maximum aan comfort.
Key Features:
- X-Structure™ Key Technologie voor een dun profiel
- Dikte van slechts 0.57" (zonder frame)
- Doorbrekende RF 27Mhz draadloze technologie voor een veilige connectiviteit
- Multimedia/Internet Hot keys met verbeterde functietoetsen
- Wide Track Scroll Wieltje
- Unieke “Sliding Angle Adjustment”
- Verbeterde stevigheid van de toetsen en minder geluid tijdens het typen
- 800dpi Optische muis sensor voor Precisie ‘Movement Tracking’
Mijn vraag is nu of iemand dit toetsenbord heeft en dus ook ervaring mee heeft?
Is Benq überhaupt een goed merk? Ik hoop niet dat de kwaliteit vergelijkbaar is met Trust, want dan kan het nooit veel soeps zijn.
(Hij is er trouwens ook met Bluetooth, dat is de Benq x750)
[ Voor 4% gewijzigd door rimave op 14-01-2005 23:57 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.