Naar aanleiding van een oud topic heb ik ook nog wat xs4all foto's gemaakt vandaag. En ik heb ook foto's van de gloednieuwe nieuwsserver die er pas enkele weekjes staat
Ik heb er wat servers hangen dus kan daar lekker foto's schieten
Zie hier:

De nieuwe nieuwsserver (nog een erboven)

De oude nieuwsserver (nu als backup werkend)

Nog een keer

Een stoot supermicro servers van XS zelf

De voorkant van een patchpanel (dat ziet er toch nog vrij netjes uit
)

Tadaaa, een van de Junipers... dit keer zonder rooster ervoor

Zo komt je bekabeling in je kast binnen

In de coloruimte zijn er transparante tegels gepaatst met een mooie van kleur wisselende tl buis en enorm veel kabels eronder.

Verdieping 6 die nu dus leegstaat... zo zag het er dus ook uit toen xs4all er kwam, het is echt een enorme hal.... ziek dat KPN er zoveel leeg heeft staan... je zou er bijna een voetbalclub in kunnen beginnen... (KPN heeft het gebouw ooit zo groot gebouwd om voorbereid te zijn op de internethype die niet kwam....)
Dat was het alweer... als jullie nog iets specifieks op de foto willen roep maar, ik ben er volgende week weer.
Ik heb er wat servers hangen dus kan daar lekker foto's schieten
Zie hier:

De nieuwe nieuwsserver (nog een erboven)

De oude nieuwsserver (nu als backup werkend)

Nog een keer

Een stoot supermicro servers van XS zelf

De voorkant van een patchpanel (dat ziet er toch nog vrij netjes uit

Tadaaa, een van de Junipers... dit keer zonder rooster ervoor

Zo komt je bekabeling in je kast binnen

In de coloruimte zijn er transparante tegels gepaatst met een mooie van kleur wisselende tl buis en enorm veel kabels eronder.

Verdieping 6 die nu dus leegstaat... zo zag het er dus ook uit toen xs4all er kwam, het is echt een enorme hal.... ziek dat KPN er zoveel leeg heeft staan... je zou er bijna een voetbalclub in kunnen beginnen... (KPN heeft het gebouw ooit zo groot gebouwd om voorbereid te zijn op de internethype die niet kwam....)
Dat was het alweer... als jullie nog iets specifieks op de foto willen roep maar, ik ben er volgende week weer.