Ik heb pas mijn pc opnieuw geinstalleerd omdat ik een probleem had met het uit standby komen, en dacht dat dit lag aan het al weer bijna een jaar oud zijn van de windows installatie. echter na een format en reinstall nog steeds het probleem. nu blijkt dat firefox de oorzaak is, als firefox aan staat dan geeft hij bij ongeveer 50% van de keren dat ik de pc laat slapen, en de pc weer aan zet een soort vastgelopen toestand, dat de pc niet vooruit te branden is, t kost 2 a 3 min om 1 venster van firefox af te sluiten, heb ik alle vensters gesloten dan werkt alles opeens weer super,
het kost ongeveer 10 min om task manager op te starten, daarin kan ik zien dat firefox een extreme load heeft.
ik heb op google en got gezocht, maar ik dnek onder de verkeerde termen (forefox, standby, traag/slow) dus kon niks vinden. als iemand het kent, en een oplossing weet? of een duw in de goede richting zou kunnen geven.
[edit] bij het nalezen denk ik dat nogal wat informatie mist
- windows xp prof.
- athlon xp 2400+
- 512 mb ram
- 80 gb 7200rpm schijf
kan iemand me ajb helpen?? want ik vind firefox echt goed, maar al;s dit zo blijft dan weet ik niet wat ik moet..
het kost ongeveer 10 min om task manager op te starten, daarin kan ik zien dat firefox een extreme load heeft.
ik heb op google en got gezocht, maar ik dnek onder de verkeerde termen (forefox, standby, traag/slow) dus kon niks vinden. als iemand het kent, en een oplossing weet? of een duw in de goede richting zou kunnen geven.
[edit] bij het nalezen denk ik dat nogal wat informatie mist
- windows xp prof.
- athlon xp 2400+
- 512 mb ram
- 80 gb 7200rpm schijf
kan iemand me ajb helpen?? want ik vind firefox echt goed, maar al;s dit zo blijft dan weet ik niet wat ik moet..
[ Voor 13% gewijzigd door Elephtera op 15-01-2005 12:28 ]
“An elephant is a mouse with an operating system”