Toon posts:

SUSE 9.2, hoe te branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanaf de FTP van SUSE de FTP-DVD 9.2 versie gedownload. Nu wil ik deze branden met Nero.

Als ik de ISO selecteer geeft hij aan: The entered block size does not correspond to the image length. The block size may be wrong. Do you want to correct the value or ignore the problem?

Als ik op ignore druk en hem gewoon brand, krijg ik in de Setup van SUSE de fout dat hij geen paketten heeft.

Als ik nu druk op Correct moet ik gegevens invullen over de image, zoals:
Type of image
Raw data
Block size
Image header size
Image trailer size
Scrambled
Swapped

Wat moet ik hier hier invullen, en wel/niet aanvinken?

Ik heb met google en de search gezocht maar ik kom er niet uit.

(als ik de iso open met Isobuster krijg ik gewoon de image te zien)

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:48
heb je de md5 checksum gecheckt???

Daarna gewoon branden met dvd-decrypter oid. gebruik ik altijd om dvd-images te branden. Werkt :Y)

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 20:41
Ik zou de image opnieuw downloaden. De keren dat ik deze meldingen heb gehad, met normale CD-ROM images, werd dit altijd veroorzaakt door een corrupte image. Als de TOC wel goed in de image staat zal het lijken alsof de image goed is, maar de bestanden kunnen niet gelezen worden.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Verwijderd

Topicstarter
Miglow schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:42:
heb je de md5 checksum gecheckt???

Daarna gewoon branden met dvd-decrypter oid. gebruik ik altijd om dvd-images te branden. Werkt :Y)
Uhm die checksum file heb ik, maar hoe voer ik dat uit? Heb het nooit eerder gedaan.