Mijn laptop heeft problemen met zijn harde schijf. Ik kom niet meer in Windows en als ik in de herstelconsole de harddisk wil controleren via chkdsk lukt dat ook niet. Normaal gesproken staat het volgende bij het opstarten van de herstelconsole:
Als ik nu bijv. chkdsk /r run dan krijg ik meteen de melding dat het volume een of meer onherstelbare problemen heeft. Heeft iemand misschien nog een oplossing om gewoon in het systeem te komen. Ik ben sowieso van plan een nieuwe laptop te kopen, maar zou fijn zijn als ik hier zolang nog even op kan...
- [i]Microsoft Windows(R) Herstelconsole De herstelconsole biedt functies voor het herstellen en terugzetten van het systeem. Typ EXIT om de herstelconsole af te sluiten en de computer opnieuw op te starten. 1: C:\WINDOWS Bij welke Windows-installatie wilt u zich aanmelden? (Druk op ENTER om te annuleren.)[/i]
Als ik nu bijv. chkdsk /r run dan krijg ik meteen de melding dat het volume een of meer onherstelbare problemen heeft. Heeft iemand misschien nog een oplossing om gewoon in het systeem te komen. Ik ben sowieso van plan een nieuwe laptop te kopen, maar zou fijn zijn als ik hier zolang nog even op kan...