Toon posts:

auto-eject & veilige modus probleem *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb net een 6600GT geinstalled en een seagate barracuda 80GB om mn pc gezet maar nadat alles lukte blijft mn cd/rw ejected staan, bij het opstarten gaat ie een paar keer open en dicht maar hij blijft open staan.. heel raar..

Nog een dingetje, als ik probeer in veilige modus op te starten komt er een zwart beeld met een wit streeptje dat knippert links bovenin.. hoe fix ik dit?

ja ik ben noob maar plz help me. :?
thx

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

6600GT als in de GeForce 6600GT videokaart neem ik aan? Zal je net zien dat je het over een of ander componentje hebt :+

La blijft open: kabels wel goed aangesloten? Heb je er trouwens ook last van in bijv het "BIOS-menu"? Dan zal het geen softwareprobleem zijn en verplaats ik je vraag misschien naar een van de hardwarefora.
offtopic:
Hoe dan ook haal ik nu het [ help ] uit de topictitel, is nogal overbodig ;)

Voor wat betreft beiden zou ik trouwens uit gaan van een hardwareprobleem.
ja ik ben noob maar plz help me. :?
thx
Geen n00b zijn is heel makkelijk: ga op zoek naar ene oplossing en je bent het niet meer, hooguit iemand die het nog niet weet te beantwoorden :P Omschrijf evt. nog even wat beter wat er aan de hand is: welk mobo heb je, welk OS, welke brander, foutmeldingen in je OS (wat zegt je event log erover)?
En voor wat betreft witte streepje: grote kans dat anderen je al voor zijn geweest met dezelfde vraag, check de antwoorden / tips / vragen in bijv. http://gathering.tweakers...a%5BxFILTERS%5D=#hitstart even, grote kans dat er al wat tussen zit :)

Maar zoals gezegd: probeer eerst te achterhalen of je de hardware wel correct hebt aangesloten. De correlatie tussen problemen en de nieuwe hardware lijkt wel te bestaan.

Trouwens welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)