In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
neeVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:12:
Kan je dit ook maken door water in een waterkoker te doen?
Nee je kookt het water alleenVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:12:
Kan je dit ook maken door water in een waterkoker te doen?
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Intel 386 33Mhz - 8MB RAM - VGA en Geluid - 120MB HDD - 14" monochroom - Vergeelde plastic case
Veel goedkoper dan in de supermarkt enzo.
[ Voor 16% gewijzigd door DinX op 14-01-2005 20:17 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Of je moet iemand weten met een labotorium.DinX schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:16:
Wil jehet goedkoop ? Ga dan naar de aquariumwinkel en vraag osmosewater. NEem een jerrycan mee en je hebt 20 liter voor 2€
Veel goedkoper dan in de supermarkt enzo.
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Of school: in het scheikunde kabinet een wasbak+kraan waar gedestilleerd water uitkomt.
edit: uit de wasbak komt het dus niet, daar gaat het in en uit de kraan komt dus het aquadest
[ Voor 17% gewijzigd door bartvl op 14-01-2005 20:20 ]
Life is not about specs, it is about joy!
http://www.xs4all.nl/~cerianth/leesvoer/techniek/osmose.htm
Op school loop je de kans dat je niet gedestilleerd water maar gedemineraliseerd water 'krijgt'.
heeft destijds hier op GoT flink wat gediscussiëerd over demiwater en destiwater.... en had het destijds grandioos fout
[ Voor 61% gewijzigd door WFvN op 14-01-2005 20:21 ]
Scheelt toch niet veel volgens mij. En ik weet wat osmosewater is, ik koop elke week 40 liter voor m'n aquarium. Een osmose-apparaat stuwt het water dooreen mebraan dat ervoor zorgt dat 95% tot 99% van alle stoffen buiten water eruit gehaald worden.WFvN schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 20:20:
Osmosewater is volgens mij toch echt iets anders dan gedestilleerd water:
http://www.xs4all.nl/~cerianth/leesvoer/techniek/osmose.htm
Perfect toch voor je waterkoeling. Want osmosewater is nog beter dan demiwater tegen algen.
[ Voor 64% gewijzigd door DinX op 14-01-2005 20:23 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Voor de rest is het antwoord al meerdere malen gegeven op GoT ([search=gedestileerd water]) of te begrijpen als je weet waar het woord 'gedestilleerd' voor staat (voor het scheikundige proces wat het heeft ondergaan).
Kortom, dit topic gaat nergens over, laat staan dat het met CME te maken heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 20:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()