Hoi, ik heb een probleem met een Tiscali ADSL verbinding. Als ik windows aanmeld, heb ik geen internet, en geeft de LAN verbinding de volgende error: "Beperkte of geen verbindingsmogelijkheden - netwerk heeft geen netwerkadres aan de computer toegewezen". Als ik dan de stekker van de adsl-modem erin doe en er uit trek, dan maakt hij wel verbinding en blijft de verbinding in stand. Opnieuw opstarten, en de verbinding is weer niet aanwezig en ik kan weer de modem resetten..
Ik heb al even gezocht op GOT, maar ik kwam er niet uit, omdat het gewoon een ethernet-verbinding is en geen USB (las dat daar wel eens problemen mee waren). Splitter etc. is ook goed geinstalleerd volgens beschrijving. Helpdesk schiet niet op, ze geven vage tips over firewall uit, netwerkkaart stuk (helpt allemaal niet). Computerwinkel heeft netwerkkaart getest en verwijst weer door naar Tiscali.
Modem: Sagem F908
Netwerkcontroller: Nvidia nForce
Hulp zeer welkom!
Ik heb al even gezocht op GOT, maar ik kwam er niet uit, omdat het gewoon een ethernet-verbinding is en geen USB (las dat daar wel eens problemen mee waren). Splitter etc. is ook goed geinstalleerd volgens beschrijving. Helpdesk schiet niet op, ze geven vage tips over firewall uit, netwerkkaart stuk (helpt allemaal niet). Computerwinkel heeft netwerkkaart getest en verwijst weer door naar Tiscali.
Modem: Sagem F908
Netwerkcontroller: Nvidia nForce
Hulp zeer welkom!
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 23:15 ]