Toon posts:

Desktopvoeding, klein maar krachtig / Stil

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik niet zo'n fan ben van towermodel kasten heb ik het altijd gehouden bij desktop modellen, half jaartje geleden heb ik deze gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://download.qtec.info/_images/products/explain/13730.jpg

Deze kast is in princiepe ruim zat.

Nu hinderd t me al een tijd dat die voeding (ADT-350) zo'n herrie maakt, alle andere geluidbronnen heb ik eerder al aangepakt.
Ook blijkt de voeding het niet helemaal te trekken aangezien de 3.3V-lijn rond de 3.05V schommelt.

Nu heb ik bij Atro.nl een mooie nieuwe Tagan 380W gekocht om er bij het inbouwen achter te komen dat deze te groot is; standaard PSU's zijn 140x150x86, ik heb slechts ruimte voor 120x150x86.

Nu kan ik nergens voedingen van dat formaat vinden, ze lijken niet te koop.

Heeft iemand enig idee of en waar ik een voeding van dit achterlijke formaat kan vinden (380-400W), en dan moet ie nog een beetje stil zijn ook natuurlijk.
Of heeft iemand een idee voor een nieuwe kast? mag best een tower zijn die op zn kant ligt, als ik de cd-spelers maar wel gewoon horizontaal hebben kan.

Heb zover nog nergens iets gevonden.

Voor de liefhebber:
P4 2,8 HT
2 x 512 PC3200 (Corsair)
Asus P4P800-SE
2x 7200RPM HDD (1x SATA)
1x DVD
1x DVD/RW (MSI)
FDD
ASUS GF FX 5600XT
Pinnacle PCTV Stereo
Realtek 10/100
ASUS Wifi (b) in wifi-slot (asus special)
2x 60mm FAN
1x 2fan HDD-koeler

@simsim:
µATX had ik bekeken, maar die leveren zover ik kan zien max 300W. Ik vind her en der wel wat niet-standaard maten met een hoger vermogen, maar die passen ook niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 21:11 ]

• simsim
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02-2025
Je moet eens kijken naar mATX (micro ATX) voedingen. Die zijn voldoende te krijgen, maar neem wel een goede want ze hebben toch vaak al minder vermogen.