Toon posts:

[XP] PC hangt enige tijd tijdens afsluiten*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu een tijdje een XP Pro installatie lopen (AMD 3500+, Asus A8V deluxe, 1 gb ram). Ik merk echter dat wanneer ik de computer af wil sluiten, de computer bij "Windows wordt afgesloten" bijna een halve minuut blijft hangen. Hoe los ik dit op? Ik weet niet precies welke info jullie nodig hebben.

997C2S

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Alles! Heb je de FAQ goed doorgelezen bij ander topics gekeken/gezocht naar wat handig is om erbij te zetten? Krijg je foutmeldingen? Heb je uberhaupt zelf al gezocht en ben je al wat tegen gekomen?

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen foutmelding, ik merk alleen dat er een halve minuut geen activiteit is en dat daarna de pc was echt uitgaat. Ik heb zelf nog niet echt iets gevonden alleen dat ik "Terminal Services" uit zou moeten schakelen. Dit had echter geen effect

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga even beginnen met je topic titel aan te passen - enkel 'Afsluiten' als topic titel is niet echt ites waar we iets mee kunnen natuurlijk :) Bekijk de Windows Operating Systems Policy eventjes over wat we verwachten van een goede topic titel in Windows Operating Systems :)

Verwijderd

Topicstarter
Oké, bedankt. Nu hopen op een oplossing

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

Dit heb ik ook maar is dit dan een probleem? Volgens mij stond er laatst in een computer blad dat je dit wel kon versnellen met een register code.

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen probleem, maar ik wil graag dat hij, zoals direct na de xp installatie, weer snel afsluit

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Januszjes schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:58:
Dit heb ik ook maar is dit dan een probleem? Volgens mij stond er laatst in een computer blad dat je dit wel kon versnellen met een register code.
Ik weet dat het een beetje laat is, maar weet je de code toevallig?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-04 22:00
Ga naar je register

Zoek daar de map "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control" op
Zet daar de waarde "WaitToKillServiceTimeout" op "0" :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1