Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PCB laten maken

Pagina: 1
Acties:

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
Ik heb zelf geen spullen voor het maken van een PCB (en ik heb ook niet echt een idee hoe dat moet :p) en hier in de omgeving is ook geen mogelijkheid om het te laten doen. In de FAQ staan een aantal links, maar de meeste zijn erg duur (zeker als je in beschouwing neemt dat het printje 97×21mm is en enkellaags) of gedateerd.
Weet iemand waar ik dit (tegen een niet al te hoge prijs) kan laten doen? Het gaat om dit kleine printje:
Afbeeldingslocatie: http://www.membres.lycos.fr/davpseudo/ffactorx_fichiers/image017.jpg

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Hey er zijn hier denk ik genoeg mensen die dat kunnen. Ik kan ook wel doen maar moet even kijken of ik ook nog wat moet etsen dan kan ik dat in een keer doen.

Mail me maar disconightlight AT gmail DOT com

[www.ganzz.nl]

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 14:23

Atmoz

Techno!!

Zo'n kleine print zou je ook gewoon op een "test-print" kunnen solderen ;) Weet je wel zo'n print met van die eilandjes erop...

• Neobender
atmoz schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:53:
Zo'n kleine print zou je ook gewoon op een "test-print" kunnen solderen ;) Weet je wel zo'n print met van die eilandjes erop...
Ik doe het liever op een mooi printje (en hier is geen electro zaak in de buurt waar ik dat kan halen) want hij moet in een gitaar gebouwd worden en dan kan ik het lekker compact én overzichtelijk houden. En het staat gewoon wat professioneler. En het is makkelijker met solderen. :Y).

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
wat doet dat ene kleine gaatje linksboven eig :? Of hoort het gewoon een gaatje te wezen :P

[ Voor 28% gewijzigd door GeforceDDQ op 14-01-2005 19:57 ]

301SQN

• Neobender
GeforceDDQ schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:57:
wat doet dat ene kleine gaatje linksboven eig :? Of hoort het gewoon een gaatje te wezen :P
dat hoort zo :p

• Dikke Foaf
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-11 15:56
Vergeet je geen montage-gaatjes?
Of ga je ze vastplakken?

• Neobender
Vastplakken, ik wil geen schroeven in de deksel van de 'gaten' in mn gitaar.

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Dr loopt wel een IA voor exprimenteer printjes enzo.
Als ik nu nog regelmatig op school kwam had ik t wel voor je willen etsen+verzenden, ikzelf bouw nu ook tegenwoordig op experimenteer printjes, vanwege bovenstaande :(

• Neobender
Probleem opgelost mensen :)
Ganzz wil het voor me doen. Nog bedankt! (Y)

• Ganzz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10-2021
Neobender schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:24:
Probleem opgelost mensen :)
Ganzz wil het voor me doen. Nog bedankt! (Y)
Graag gedaan hij is al klaar, mail je zo

[www.ganzz.nl]

Pagina: 1