Micromaxx computers, videokaart verwisselen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-10 02:17
Ik heb vandaag bij de Albert Heijn een 'oud' model Micromaxx computer apart laten zetten, het gaat om een AMD 64 3000+ model met DVD+-RW, 1 gig geheugen, 160 gig S-Ata HD. Best leuk dus, maar er zit ook een Geforce FX 5700 in, hoewel dat best aardig is zou ik willen weten of het met deze computers mogelijk is die videokaart te vervangen door iets vlotters (6800 of 6600GT denk ik dan aan) of is dat allemaal speciaal gemaakt dat het maar met 1 config werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ja dit kan zolang je voeding het trekt. Als die het niet meer trekt dan kan je er nog altijd een andere insteken want Medion (Micromaxx = Medion) werkt niet met een eigen soort ATX stekker zoals Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10 11:42
amour021 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:25:
Ja dit kan zolang je voeding het trekt. Als die het niet meer trekt dan kan je er nog altijd een andere insteken want Medion (Micromaxx = Medion) werkt niet met een eigen soort ATX stekker zoals Dell.
Volgens mij werkt dell ook al tijden met standaard atx aansluitingen, dat van die omgewisselde draadjes deden ze vroeger, de rest is wel gewoon standaard :).