The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Heb je nog een lokale firewall op de server zelf draaien?? Krijg je een ip adres uitgedeeld die ook in de range van de server valt? Wat voor VPN verbinding maak je? PPTP of L2TP? Voor pptp moet je volgens mij ook nog protocol 47 toestaan.
Ik heb echt geen idee. Tis gewoon de standaard RAS server van windows2003.Janus2700 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:28:
Heb je nog een lokale firewall op de server zelf draaien?? Krijg je een ip adres uitgedeeld die ook in de range van de server valt? Wat voor VPN verbinding maak je? PPTP of L2TP? Voor pptp moet je volgens mij ook nog protocol 47 toestaan.
Any Way de verbinding is er en het IP dat gegeven wordt is van de server. er draaid geen firewall of iets dergelijks
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
Verwijderd
Heb je al gekeken naar je WINS server? Ook eventueel naar de DHCP instelling voor het toekennen van het WINS adres. Kan je trouwens de server wel pingen? Als je hem wel kan pingen gaat het namelijk fout bij het omzetten van de naam naar adres. Dan is het een kwestie van je DNS server goed installeren.
Ik kan de server ook niet pingenVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:39:
Heb je al gekeken naar je WINS server? Ook eventueel naar de DHCP instelling voor het toekennen van het WINS adres. Kan je trouwens de server wel pingen? Als je hem wel kan pingen gaat het namelijk fout bij het omzetten van de naam naar adres. Dan is het een kwestie van je DNS server goed installeren.
DHCP wordt gegeven door de [2003]server (niet de router)
Hoe heb je de ping gedaan, op IP basis of of naams basis.Alpha_Mouse schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:41:
Ik kan de server ook niet pingen
Ik zie dat je IP range van de server 10.0.0.X is, wat is het subnet van je netwerk daar en hoe ziet je thuis netwerk er precies uit (qua IP range).
Zou kunnen dat beide netwerken op de zelfde IP range zitten
Pagina: 1