Toon posts:

BESTE MOBO voor overclocken thunderbirs duron ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zeer belangrijke vraag wat vinden jullie nu beste plank om duron/thunderbird te overclocken, en waarom ?
en wat verkiezen jullie duron of thunderbird en waarom ??

Verwijderd

Nou, als je net als ik een hekel hebt aan jumpertjes zou ik maar een KT7 kopen... En wat dat TB of Duron betreft; een duron is beter over te klokken, maar een TB presteert natuurlijk standaard beter. Hangt dus van je budget af...

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de info maar bvb een duron op 900 en een tb op 800 welke is dan sneller ?
want het prijsverschil is wel errug groot :/
BTW weet er soms iemand waar ik van die knalgele gerounde ide kabels kan kopen bestellen ?

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
een TB 800, want die Heeft een hoger L2 Cache....... je merkt het in spelletjes vooral, fps :) !

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Staat hier niets over in de SEARCH?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Als we allemaal naar de search gaan word het lekker leuk hiero! Dan kunnen we net zo goed niets meer zeggen!

Alles is toch al 10000x voorbij gekomen!>:)!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

Wimo.

Shake and Bake!

Ruben_pruim--> volgens mij merk je het helemaal niet zoveel als jij zegt.. als je het voor de spellen doet zou ik de duron nemen en een wat betere videokaart.. heb je veel meer aan

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
ikzelf heb een chaintech 7AJA/100

iedereen zegt altijd van chaintech, slecht, niet overclocken...enz.

maar ik kan gewoon via bios fsb/voltage tweaken.
en met dipswitch de multiplier instellen.

voor mij ideaal mobo.

Verwijderd

ABIT KT7 (RAID)

Verwijderd

MSI K7T Pro 2 (gebruim aub is de search :Z)

+stabielst
+d-led
+goedkoopst
+veel ruimte voor coolers (Orbs zijn geen probleem, geen lastige condesatoren zoals bij de Abit)

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik geen search heb gedaan maar ik heb die leuk forummeke juist ondekt en dus ja ik ben hier ne newbie :)

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
x2 is vergeten te vermelden dat de MSI ook jumperloos overklokt

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1