Toon posts:

apacer Memory Card Reader inbouwen in Dell D 8400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een Apacer Memory Card Reader en dit is er een die ik intern in de 3,5" bay in kan bouwen dat heb ik nu gedaan, maar nu kan ik de aansluitingen op mijn moederboard niet vinden. Volgens het papiertje bijgeleverd zou ik het op de usb pins op mijn moederboard aan moeten sluiten , alleen kan ik die niet vinden. Weet iemand of deze uberhaupt op het moederboard zitten van een Dell Dimension 8400??

• BoerHarm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2024

BoerHarm

maximaal

heb je voorop de pc ook usb poorten zitten?
dan moet je ze aansluiten op het stekkertje waarop die poorten aangesloten zijn..

En anders moet je even het boekje erbij pakken wat je hoogstwaarschijnlijk bij je pc hebt gekregen toen je die kocht

[ Voor 33% gewijzigd door BoerHarm op 14-01-2005 18:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in het boekje gekeken, maar daar staan die usb pins niet op aangegeven en de voorste usb poorten zitten achter een blokje, waardoor ik niet kan zien hoe die aangesloten zitten.

• BoerHarm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2024

BoerHarm

maximaal

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:43:
Ik heb in het boekje gekeken, maar daar staan die usb pins niet op aangegeven en de voorste usb poorten zitten achter een blokje, waardoor ik niet kan zien hoe die aangesloten zitten.
ja achter een blokje.. en uit dat blokje komt een kabeltje lopen die is aangesloten op het moederbord.

Daar moet je em op aansluiten :)

LET OP: dit geldt alleen voor usb poorten die voorop de behuizing zitten!!!!!!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door BoerHarm op 14-01-2005 18:52 ]

Verwijderd

Hallo,
ik heb ook zo'n apacer readertje ingebouwd.
Loopt voor geen meter,Cf kaartjes geen probleem ,maar sd kaartjes doet ie altijd moeilijk over!!!

Mvg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 18:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog is zitten kijken, maar er lopen 2 kabels uit de voorkant en 1 is van de headphone plug en die loopt naar mijn geluidskaart en de ander is een brede kabel en die loopt naar het moederboard en is daar ook met een brede kabel aangesloten. Daar in de buurt zitten niet de 8 puntjes die ik nodig heb voor mijn Card Reader. Heeft iemand toevallig een foto van zo'n aansluiting of iets dergelijks

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 20:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Of kan het ook zo zijn dat er op mijn moederboard die aansluiting niet zit?
Pagina: 1