[Nav-DVD] Navigatie dvd kopieren op Dual-Layer

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:04
Hallo daar,

ik ben apetrots met mijn nieuwe Pioneer navigatie systeem met n prachtig mooi dvd systeem, alleen aangezien het heel kostbaar om n nieuwe dvd te krijgen, bedacht ik me het volgende:

Kan ik met mijn geflashte Nec2500A de dvd kopieren om te voorkomen dat het origineel beschadigd?? Ik heb de dual-layer dvd's al besteld, die moeten een dezer dagen binnen komen. Welk programma zou ik daarvoor het beste gebruiken, want ik neem aan dat het voor de pc totaal onleesbare informatie zal zijn........

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Is voor de pc geen totaal onleesbare informatie (Navigatie systeem is een hele simpele pc) Je kan proberen 1 op 1 te kopieren weet niet als die scrhijfbeveiliging heeft of met alchol 120% een image file trekken van het orgineel en die dan branden. Is natuurlijk ook een mogelijkheid dat het systeem geen copy's accepteer :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• Miglow
Ik ga sowieso proberen een image te trekken met alcohol 120% (is dit freeware??) En dan kan ik 5x proberen het werkend te krijgen. :)

Ik zal trouwens eens zoeken bij Pioneer of ik ook dvd-films kan afspelen, al dan niet gebrand, dan zal het waarschijnlijk ook geen probleem zijn om gekopieerde navigatie te gebruiken :*)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:31
Meeste navigatie DVDs zijn gewoon datafiles, dus zonder problemen te kopieeren.

Kwestie van proberen en je weet het. Alleen ff kijken of je DVD ding in de auto niet toevallig + of -R vereist. (-R duallayer heb je dus een probleem)

al is dit topic niet echt volgens de policy van GoT, die dingen zijn (C). Zoiezo kun je beter eerst proberen en dan gaan vragen ipv andersom, beetje zelfinitiatief

[ Voor 16% gewijzigd door DJSmiley op 14-01-2005 18:58 ]

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-03 20:29

tweakerbee

dus..?

1-op-1 kopieren geeft meestal goed resultaat. Met VDO-dayton iig wel. Alcohol 120% is een uitstekende tool.

You can't have everything. Where would you put it?

• Miglow
DJSmiley schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:57:
Meeste navigatie DVDs zijn gewoon datafiles, dus zonder problemen te kopieeren.

Kwestie van proberen en je weet het. Alleen ff kijken of je DVD ding in de auto niet toevallig + of -R vereist. (-R duallayer heb je dus een probleem)

al is dit topic niet echt volgens de policy van GoT, die dingen zijn (C). Zoiezo kun je beter eerst proberen en dan gaan vragen ipv andersom, beetje zelfinitiatief
Ik heb niet de intentie om ze te gaan slijten ofzo hoor. Afgezien van de waarschijnlijk geringe afzetmarkt, verkopen wekt vraag op en daarbij verplichtingen, daar heb ik geen zin in ;)

Ik ga het sowieso proberen en waarom ik het eerst vraag, kan niet wachten tot ze binnen zijn en ik met een gerust hart m'n dvd eruit kan trekken en de kids ermee laten spelen :P

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Anders kan je altijd even hieroo kijken mocht je er niet uitkomen.

• Miglow
under-world schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:21:
Anders kan je altijd even hieroo kijken mocht je er niet uitkomen.
Zoals de topic-titel al aangeeft, gaat het hier niet om een film, maar een backup van n navigatie-dvd :P

• Miglow
Even een change of subject, ik heb traxdata dual layer-schijfjes besteld, maar dvd decrypter geeft een i/o error, waar ik nog net uit kan halen dat het medium niet ondersteund is.

Een Nec2500A met firmware 1.07 moet dat toch kunnen beschrijven??

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-03 09:18
NEC 25x0 1.08/2.18 v3-2 dual layer bitsetting firmware!

Ik zou die firmware sowieso even installeren.

PVoutput

• Miglow
Ik heb m geflashed en momenteel is ie aan het branden :)

Nu nog wachten tot de auto terug is, zodat ik m kan proberen :*)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je opent een topic vóórdat je ook maar iets hebt geprobeerd :? 8)7

Da's niet de bedoeling hier op GoT ;)

/basic/inzet/zelfredzaamheid
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.