[edited logonscreen] rare compressie

Pagina: 1
Acties:

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~hypertrophy/rarelijn.JPG

ik heb voor mezelf een logonscreen inelkaar gezet, hij is nog niet helemaal af qua indeling enzo,
maar ik stuit op een vreemd probleem.

zoals je ziet is vanaf het aanmeldingsvakje, waar ik mn wachtwoord ingevuld heb, tot in de rechterbovenhoek, een rare kleurkronkel te zien.

heeft er iemand een idee hoe die daar gekomen kan zijn?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zie ook vieze halen in de antialias als je aan de linkerkant kijkt naar de metallic boog. Er treedt toch compressie op. In wat voor formaat sla je hem op, BMP lijkt me? En jij hebt dan een reso van 1600x1200, is je plaatje dat ook of wordt hij naar die maat gestretched?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
jah dat zou kunnen omdat ik ff snel een prinscreentje heb gemaakt en geplakt in paint, en opgeslagen als jpg, maar 4real is ie wel goed, op die rare kronkel rechtsboven na

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

hmz...als je goed kijkt zie je em linksboven ook :|
probeer de bootscreen es met een ander progje te implementeren, of overwrite je de originele file in de system32 map???

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Is het niet gewoon een kleur die doorzichtig gemaakt wordt ofzo?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

HyperTrophy schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:00:
jah dat zou kunnen omdat ik ff snel een prinscreentje heb gemaakt en geplakt in paint, en opgeslagen als jpg, maar 4real is ie wel goed, op die rare kronkel rechtsboven na
Ik heb het niet over de compressie daarvan :z of de verkleining die GoT (nieuwe template) toepast :P maar of jij je afbeelding in eerste instantie wel goed hebt gemaakt.

In welk programma edit je die achtergrond? Photoshop, PSP, Paint :?
Is je achtergrond ook echt 1600x1200 of weet je dat niet?
In welk formaat sla je de achtergrond op, GIF, JPEG of PNG?
(en dan bedoel ik niet de screenshot maar het plaatje voor je achtergrond wat op jouw computer staat)

never mind mn overdone uitleg maar wat is het voor sommige mensen toch moeilijk om te lezen wat ik vraag...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1