ik heb deze laptop in het oog: Aspire 1801WSMi.
enkele kenmerken
pentium 4 515 (2.93Ghz)
512Mb geheugen
X600 mobility
17"
60gb
zoals je ziet ben ik op zoek naar een desktopvervanger. mobiliteit speelt voor mij geen belang, ik wil wel heffen aan een laptop (goed voor de conditie) en hij zal zo goed als altijd ingeplugd zitten.
mijn vraag is, heeft iemand van jullie ervaring met de x600 mobility?
me dunkt dat de 9800 mobility beter is (wegens gestoeld op een x800 core).
verder zie ik ook dat er bij acer staat
ATI MOBILITY RADEON X600 with 64MB of external DDR video RAM supporting Microsoft® DirectX® 9.0
ik veronderstel dat hij dus geen dedicated geheugen heeft, of ben ik hier in mis?
de nieuwprijs in nederland (ikzelf ben van belgie) ligt rond de 1400 euro. mits geheugenupgrade naar 1gig zal dat 1500 zijn.
weet er iemand wat voor hd er in zit?
hebben jullie betere voorstellen voor dat geld, mijn vereisten in acht genomen?
enkele kenmerken
pentium 4 515 (2.93Ghz)
512Mb geheugen
X600 mobility
17"
60gb
zoals je ziet ben ik op zoek naar een desktopvervanger. mobiliteit speelt voor mij geen belang, ik wil wel heffen aan een laptop (goed voor de conditie) en hij zal zo goed als altijd ingeplugd zitten.
mijn vraag is, heeft iemand van jullie ervaring met de x600 mobility?
me dunkt dat de 9800 mobility beter is (wegens gestoeld op een x800 core).
verder zie ik ook dat er bij acer staat
ATI MOBILITY RADEON X600 with 64MB of external DDR video RAM supporting Microsoft® DirectX® 9.0
ik veronderstel dat hij dus geen dedicated geheugen heeft, of ben ik hier in mis?
de nieuwprijs in nederland (ikzelf ben van belgie) ligt rond de 1400 euro. mits geheugenupgrade naar 1gig zal dat 1500 zijn.
weet er iemand wat voor hd er in zit?
hebben jullie betere voorstellen voor dat geld, mijn vereisten in acht genomen?
[ Voor 4% gewijzigd door wibra op 14-01-2005 17:32 ]