Toon posts:

Langzame pc na het gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik meer als een half uur gegamed heb en het spel afsluit is en blijft pc langzaam totdat ik het gerestart heb!

Het gaat hierbij om de spellen Fifa 2005, Call of duty United offensive, Far Cry.

de hardware waar het mee draait is:
Intel pentium 4 3,0 Ghz 1024kb lvl2 cache
Mobo Asus p4p800-se
videokaart ATI 9600 PRO 128 MB
Harddisk Western digital 120 GB IDE
Soundblaster audigy ES
512 MB intern geheugen.
CPU temp na het gamen is ~ 50 graden.

Wie kan mij hierbij helpen of weet de oorzaak van het probleem.

Verwijderd

Eehm, kan eigenlijk aan veel dingen liggen.. Maargoed, pas als je hebt gegamed en dan terug gaat in windows gaat je computer slomer of al in de game?

Het zou kunnen dat er iets mis is met je geheugen, want als die vol zit duurt het ook uren omdat hij eerst weer geheugen moet vrij maken/copieren naar hardeschijf en dan weer nieuw erop zetten. Had ik tenminste met win98.

Misschien ene van der andere scan die hij gaat uitvoeren als je een game start en daarna nog doorgaat?

Je moet zowieso eerst even, wat meer informatie geven voor mijn kennis is dit niet genoeg :( .
Daarna wil ik je graag proberen te helpen 8).

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:52
Probeer FreeRam XP of iets in die trend na het gamen.. en kijk of je pc dan wel weer snel genoeg is.

Anders.. brak geheugen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows XP professionall met Service pack 2 Geinstalleerd.

Enne over dat brak geheugen, dat lijkt me niet want met pcmark 2004 draait mijn geheugen beter als van iemand met 1024MB intern terwijl ik 512 MB intern heb

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Dubbel met PC is sloom na gegamed te hebben!

[ Voor 7% gewijzigd door Fuelke op 24-01-2005 18:00 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.