Yamakawa bios verneukt

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• basu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 15:05
Uit pure frustratie dat mijn Yamakawa 713 wel regiovrij te maken is, maar Macrovision niet uit te schakelen is heb ik een aantal firmwares uitgeprobeerd... nadat 4 gelukte pogingen met verschillende updates me nog steeds geen Macrovision vrije DVD speler opleverden, heb ik "Loophole" gebrand. Geen idee wat er fout ging, maar dit keer bleef het apparaat hangen tijdens de flash, en zit ik nu met een bak die niet eens meer aan wil!
Ik weet het, eigen schuld dikke bult. Maar weet iemand waar ik een nieuwe bios chip vandaan haal?? Al die ratten die Yamakawas verkopen geven je wel tips om de boel te hacken, maar als je support wilt laten ze het allemaal afweten.... lekker dan!

Verwijderd

Yamakawa Nederland
Postbus 5
2160AA LISSE
Telefoon 071 - 362 48 38
Fax 071 - 362 42 96
E-mail info@yamakawa.nl

Verwijderd

nummer bestaat niet ? :? :'( help me ik heb zelfde probleem doet niks meer.. need new "mx29f040" geprogrameerde dan he :P

• cyble
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 21:02
Als je gewoon ff op de site kijkt, dan zie je:

Per 1 mei 2001 heeft Yamakawa Nederland haar werkzaamheden gestaakt, alle lopende reparaties zullen naar behoren worden afgewikkeld.

Voor reparaties van Yamakawa DVD-spelers verwijzen wij u naar Yamakawa Europe.
Het Europese service center, Seditec gevestigd in Hamburg (Duitsland)
Voor het opstarten van een RMA-procedure gaat u naar http://www.seditec.com (correspondentie in het Engels is mogelijk)

Dus ff seditec mailen :)

In God I trust, everyone else pay cash.

Verwijderd

Yamakawa Nederland
Postbus 5
2160AA Lisse

071-3624272

hmm ik had didt ook gebprobeert maarja daar neemt niemand op eny way ik zal ff naar seditec mailen bednakt voor snelle reactie! :9~

Verwijderd

vaag :'( die site is 1 of andere zoek machine wat een bagger help me ff :+
Pagina: 1