Toon posts:

Ti500 en Philips 190P: geen DVI?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds twee weken ben ik de trotse eigenaar van een Philips Brilliance 190P5ES LCD monitor. Er zat helaas geen DVI-kabel bij. Deze heb ik gisteren opgehaald (DVI-D), maar ik krijg er geen beeld mee. VGA werkt prima. In het menu van de monitor zit een optie om het signaal op digitaal te zetten, maar dat menu kan ik niet zien wanneer ik alleen de DVI-kabel erin heb zitten. Wanneer beide kabels erin zitten (zowel in de videokaart als in de monitor) kan ik wel in het menu komen en 'digitaal' selecteren. Ik krijg vervolgens de melding 'no input' en het beeld schakelt weer over op VGA. Moet ik ergens in de software van de Ti500 digitale output selecteren? Ik heb al de nieuwste drivers (66.93) geinstalleerd, maar kan daarin nergens een dergelijke optie terugvinden.

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
DVI kabel er in rammen, analoog er uit laten.
PC Uitzetten, en weer aanzetten :P (did it for me :) )

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:02:
Wanneer beide kabels erin zitten (zowel in de videokaart als in de monitor) kan ik wel in het menu komen en 'digitaal' selecteren.
Volgens mij staat er ergens in je handleiding dat je NOOIT beide kabels tegelijkertijd aan moet sluiten.

-

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Dat was inderdaad DE oplossing. Het is trouwens niet zo dat je beide kabels niet tegelijkertijd mag aansluiten - althans niet op de monitor. Waarom kun je anders kiezen tussen analoog of digitaal?