[Firefox] Vergeet plugin settings

Pagina: 1
Acties:

• Legio947
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ik heb een probleempje met firefox waar ik geen oplossing voor vind door te zoeken.
Ik heb in mijn firefox enkele plugins afstaan.

Als een plugin afstaat is het de bedoeling dat firefox het bestand download ipv het te openen in de browser (voorbeeld *.PDF)

Dit werkt, maar firefox heeft de neiging om alles terug aan te zetten na een onbepaalde tijd. Ik heb nog niet precies kunnen vaststellen wanneer het terug aanspringt omdat ik niet in mijn options ga klooien telkens ik een site open. Maar het springt wel degelijk terug aan.

Heeft nog iemand dit probleem ? (En wat kan eraan gedaan worden?)
Of ben ik de enige die liever wmv's en mov's download ipv ze in mijn browser te bekijken ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Deze instellingen worden in je prefs.js (of user.js) opgeslagen die zich bevindt in je profiel. Is het terugplaatsen 1 keer per week; of een paar keer per dag; met welke frequentie gebeurt dit? Gebruik je iets van backup of synchronisatiesoftware? Welke plugins heb je geinstalleerd? En welke versie van Firefox gaat dit over?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Legio947
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Firefox 1.0 en windows xp sp2
Geen backupsoftware of synchronisatiesoftware.

De frequentie is nogal moeilijk in te schatten, ik merk het meestal pas als ik op een pdf klik en acrobat start.
Het kan wel een aantal keer per dag zijn maar het is niet precies na het starten van een nieuw window of na een reboot (dat heb ik al getest).