ik ben op zoek naar een simpel programma om muziek te mixen. nou heb ik een aantal dagen flink gezocht maar kom ik vooral op veel "dj wannabee" programmas uit maar zoiets zoek ik niet. op de laptop van mn vader(pc dus) had ik een heel simpel programma dat iets van 10 tracks had, daar sleep je je mp3 op en krijg je zon simpele waveform. daarover loopt een lijn dat het volume voorstelt, hier kun je dus punten aan toevoegen om een smooth overgang te maken naar de volgende track bijv.
zoiets zoek ik dus ook voor op de mac. punt is wel dat hij er uiteindelijk 1 grote mp3 van moet maken

om dit programma op de pc ging het dus, dat lijntje in het midden van de waveform is dus de volume, hier kun je punten aan toevoegen om een vloeiende lijn te maken bijv
zoiets zoek ik dus ook voor op de mac. punt is wel dat hij er uiteindelijk 1 grote mp3 van moet maken

om dit programma op de pc ging het dus, dat lijntje in het midden van de waveform is dus de volume, hier kun je punten aan toevoegen om een vloeiende lijn te maken bijv