Toon posts:

[C&C 1] Setup initialization error *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej mensen,

Het gaat om het volgende ik heb command and conquer 1 Tiberium Drawn, maar dan in het Duits. (Der Tiberium Konflikt) Mijn vraag is nu:

Zodra ik het instaleer en de voorbereiding van de instalatie is voltooid krijg ik volgende error:
Setup Initialization Error Het ziet er als volgt uit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.loser/SIE.JPG

:'( Zodra je dan op OK drukt sluit het spel af.

Het heeft zeker weten niets met de Compatibiliteit te maken, want die staat aan op Win95. Patches hebben geen nut, want het hele spel is nog niet eens geïnstaleerd.
Het gaat moeilijk worden, want heb al paar dagen op google gezocht allemaal Duitse sites enz. maar geen suc6. |:(
Misschien een DOS-Emulator...

Alvast bedankt,
Konstantin

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 15:29 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

De Win95 Compatibilty functie is ook niet alles. Ga er maar vanuit dat het niet werkt met winXP(Ik neem aan dat je dat ook hebt).

Tijdens de installatie zou het toch geen probleem moeten geven though :?.

Misschien dat je iemand kent die de engelse versie heeft? Misschien is de CD wel gaar. Of heb je hem gedownload.

Moet trouwens in ander forum (SPV) :). edit: terr Afbeeldingslocatie: http://goldenstrike.snt.utwente.nl/images/smiles/fuckfuckyou.gif.

[ Voor 14% gewijzigd door Tripp op 14-01-2005 15:49 ]

specs

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hmm ik heb c&c 1 als engelse versie laatst gespeeld op een Xp machine. Moest wel wat klooien met compatibility maar het werkte wel gewoon (je moet m alleen niet op de hoogste snelheid zetten :P )

zal eens kijken of ik dat spel nog ergens heb liggen dan kan ik t ff nakijken.

Dat zeg ik....

Verwijderd

Topicstarter
Jo,

Ja, sorry in verkeerd forum neer gepost :P.
Maargoed ik zeg het nogmaals het is de DUITSE VERSIE en die heeft dat, blijkt als je op google zoekt. Mijn OS is XP uiteraard, maar ik zou niet weten waar ik de engelse versie vandaan krijg. :'(. Downloaden is lastig, omdat het zo'n oud spel is.
Ohja ik heb de orginele instalatie cd's...

Alvast bedankt voor de hulp _/-\o_.

Mvg,
Konstantin

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 18:27 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:24:

Alvast bedankt voor de hulp _/-\o_.

Mvg,
Konstantin
Groeten hoeft niet, dat doen wij tweakers automatisch al B).

Heb je een andere computer met winXP binnen bereik?
Probeer eens je regio/taal op Duits te zetten anders. 'T is maar een idee :P.

specs

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Probeer het eens in safe mode... kan in ieder geval geen kwaad.

Check verder ff of alle installer executables op win95 compatibility staan... verder visual themes uitzetten (via compatibility).

Andere optie (Ja... daar is ie weer) : www.sysinternals.com en met name regmon en filemon...

Laat die maar eens meelopen tijdens de installatie maar vergeet er niet een filter op te zetten anders krijg je 3600 pagina's met meldingen. Als het goed is kun je hiermee traceren op welke file of waar het fout gaat.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik heb geprobeerd wat jullie hebben gezegd.Het werkt allemaal niet, is echt verschikkelijk met die oude spellen en XP :(. Een andere computer heb ik niet in petto.. Maar het moet toch gewoon mogelijk zijn om het op windows XP te kunnen spelen, snap niet dat de Duitse versie anders is. De Engelse kan je gewoon spelen onder XP, volgens filefront daar heb ik RA (Red Alert) aan de praat gekregen.

Met filemon heb ik de volgende gegevens:
http://members.chello.nl/j.loser/FilemonCC1.LOG

Maar hier een overzicht van de files op de cd:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.loser/Files.JPG

Moeilijkste ooit. :P Met RA is het me wel gelukt, maar dat was ook de Engelse versie.

Excellent ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 21:56 ]

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

hmm... als ik die buffer overflows in die log file bekijk lijjkt het erop dat de installer geen informatie krijgt over je filesystem of andere API calls niet goed kan uitvoeren. Hierop zou de installer kunnen crashen...

Verder zie ik dat hij een C runtime file niet kan vinden: MSVCP60.dll. Dit is aan het eind van de logfile.

Download de DLL eens: http://www.google.nl/url?...les.shtml%3Fmsvcp60&e=747

In %windir%\system32 zetten en vervolgens registreren met regsvr32 %windir%\system32\MSVCP60.dll

Of je kunt eens proberen de runtime van de MS site te downloaden en deze te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Hm, ik vind het een beetje onduidelijk. In de readme.txt van de .zip staat plaats het in windows/system en jij zegt het moet in system32.

Ten tweede in system32 staat dat bestand al, maar die is kleiner dan het gedownloade bestand.
Vervangen is niet mogelijk want het bestand is beveiligd of in gebruik. Dus zou ik het moeten testen als ik restart.

Of je kunt eens proberen de runtime van de MS site te downloaden en deze te installeren.
(Wat bedoel je daar prcies mee heb ik wat minder verstand van).

Dit staat er in de readme.txt:

ÉÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ»
º º
º Install notes: º
º º
ÈËÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÊÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ»
º º
º Use WinZip to extract the file to º
º your windows\system directory. º
º º
º If you don't have WinZip you can download º
º it from: www.winzip.com º
º º
º If you have any other problems, º
º see our FAQ at www.dll-files.com º
º º
ÈÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍͼ

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

hmmm.... bij mij staat die dll in system32... Je zou hem daar eens in kunnen zetten en opnieuw registreren...

Wat ik bedoelde met die run-time installeren is de visual basic run-time files:

http://www.microsoft.com/...f2d29a79d5&DisplayLang=en

Kan soms wonderen doen....
Pagina: 1