Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een raar probleem met de asus mypal A620BT.
hij deed het eerst prima nooit problemen gehad maar nu krijg ik ineens geen beeld meer.
gewoon wit beeld.
nu heb ik hem een soft reset gegeven en naar mijn weten een hard reset via het reset knopje en de aanknop tegelijk in te duwen.
ik draai een systeem met windows xp prof.
usb1.1 en 2.0.
alle software geprobeerd.

zijn die apparaten dan te flashen ofzo mischien klein foutje in de software op het aparaat.
hij wordt namelijk wel herkend op de pc kan synchroniseren en data versturen/ontvangen.

iemand enig idee wat dit kan zijn. _/-\o_

owja heb de search echt compleet doorgezocht en kon dit probleem er niet tussen vinden.
en @balusc zeg is eerlijk zo is het toch een nette topicstart ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 14:54 ]

Verwijderd

Een maat van met had het met zijn MiO.. terug naar de fabrikant, die zeiden dat het scherm defect was.. Ik hoop het niet voor je..

Verwijderd

Topicstarter
hmmm nee daar zit ik ook niet echt op te wachten maar goed we zullen zien of anderen met hetzelfde probleem campte

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 14:12

tozzke

aka tozzert

probeer hem eens aan de netvoeding te hangen en dan een hardreset uitvoeren

(ik heb zelf ook een A620BT, maar (helaas voor jou maar gelukkig voor mij) geen problemen :) )

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook geprobeerd hoor wel een geluidje dat hij aangaat maar geen beeld ...zooi :(

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt hoor.

4 schroefjes achterop eruit halen.

dan het kapje er voorzichtig afklikken geen stickers dus blijvende garantie.

en dan het stekkertje naar de batterij loskopplen.

paar minuutjes laten liggen en op de aanknop drukken.

dan batterij er weer op en hij is als nieuw maar alles is er wel af dus je moet alles er opnieuw opzetten.

groeten nando
Pagina: 1